Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At hva er sant?

:dontgetit:

5003985[/snapback]

At det er sant at de kommer på mandag. I juni eller noe slikt var jo også alle så godt som sikre på at SE skulle lansere masse bra telefoner, men den gang ei. Får håpe det virkelig blir på mandag.

 

tjohei: Han la ikke med noe link, men kjenner jeg han rett er det nok denne:

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-p990-en.shtml

Endret av arehei
Lenke til kommentar
At hva er sant?

:dontgetit:

5003985[/snapback]

At det er sant at de kommer på mandag. I juni eller noe slikt var jo også alle så godt som sikre på at SE skulle lansere masse bra telefoner, men den gang ei. Får håpe det virkelig blir på mandag.

 

tjohei: Han la ikke med noe link, men kjenner jeg han rett er det nok denne:

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-p990-en.shtml

5004436[/snapback]

 

I review nevner Eldar dette:

 

"And in contrast to this opinion Sony Ericsson decided on making an All-In-One smartphone to compete with all devices at once. Short term effect may be reached, however, in half a year we can expect a version of the P990 without a QWERTY-keypad. This device will be about two cm shorter and will come closer to the K750 in height."

 

 

Så det betyr det kommer en ny versjon av P990 til sommeren, kanskje litt for tidlig å allerede diskutere dne nå men her er litt mer info fra Eldar:

 

- 2 centimiters shorter than P990

- has flip in style of P910, but with Navi key (what is it by the way?)

- dual modes back side is camera mode - 2ьзч the same as in K750, but looks like in W800 (differ color)

- colour is wet asphalt - close to Z5 in old style

- BTW, under the flip the same screen as in P990 (touchscreen or not TBD). It means that in close mode you could see only one line of display + icons line (around 0/9 cm). Imagine modern version of T39 or Z5 may be (the same idea)

- JogDial 5 way

Lenke til kommentar

Da begynner det å dukke opp ting.

 

Beklager at jeg ikke klarte å linke til del 1 av den testen på MR-hehe.

Men det var riktig link arehei :)

 

Jeg kan prøve å legge ut en link til flere og bedre bilder av W900 (sakura)

Det er endelig blitt bekreftet at den kommer til å hete W900.

 

http://www.planete-se.net/index.php?showto...=0entry103411

 

Ang den tidligre releasen så var det aldri ment at det skulle komme noen high end mobiler den gang arehei.

Den presentasjonen som kommer nå der vil det etter alle solemerker bli presentert 3 mobiler, der 2 vil være low/mid end, og så Sakura-W900.

W900 skal være her i Desember, blir spennende å se om det stemmer.

Lenke til kommentar
Ang den tidligre releasen så var det aldri ment at det skulle komme noen high end mobiler den gang arehei.

Den presentasjonen som kommer nå der vil det etter alle solemerker bli presentert 3 mobiler, der 2 vil være low/mid end, og så Sakura-W900.

W900 skal være her i Desember, blir spennende å se om det stemmer.

5012818[/snapback]

 

Mulig at det aldri "ment" at det skulle komme noen high-end mobiler da, men det hindret ikke deg og mange andre i å hevde at det skulle være dagen hvor de gode mobilene ble presentert. Får bare håpe at det stemmer denne gangen, og nå er det jo veldig veldig mye som tyder på det.

 

Lurer på om SE virkelig har et problem, eller om de lekker så mye med vilje. Det er jo klart god pr.

Lenke til kommentar

Da er Sony Ericsson W900 lansert (tidligere Sakura/W850)

 

http://mobil.mkf.se/ArticlePages/200510/17..._MOB961.dbp.asp

 

Uppdaterad 09.08 med fler bilder Sony Ericsson W900 är namnet på den nya 3G-telefonen med musikspelare och från Sony Ericsson.

 

 

 

3G innebär också att telefonen kan ladda ner låtar från musikbutiker direkt från musikbutiker, framför allt mobiloperatörerna har ju redan satsat på musikbutiker för 3G-telefoner.

 

W900 har ett inbyggt tillgängligt minne på 470 MB. Dessutom går de tatt ansluta minneskort av typen Memorystick Pro Duo. De finns idag med upp till 2 gigabytes minne, men kommer i vår också att finnas med upp till 4 gigabytes minne.

 

Till det yttre är W900 en vridtelefon. Genom att vrida överdelen på telefonen ett halv varv visar sig knappsatsen med siffror. Det fungerar som i den tidigare Walkman-mobilen W550 och kameramobilen S700.

 

Det finns dock en skillnad om man ska tro Sony Ericsson: I stället för att vrida upp telefonen med båda händerna räcker det nu med en lätt tryckning för att överdelen ska vridas upp. På så vis ska det ha blivit lättare att använda telefonen med en hand.

 

Men det går också att komma åt de flesta funktioner utan att vrida upp telefonen. De knappar som sitter direkt under skärmen räcker för att exempelvis svara när de tringer, att ringa personer i telefonboken, läsa sms, styra musikspelaren och surfa på internet.

 

Mediaspelaren i W900 spelar både musk och video. Det finns också en så kallad shuffle-funktion för att ställa in så alla låtar som lagrats på mobilen spelas upp slumpvis. Med Sony Ericssons programvara Disc2Phone kan musiken föras över från datorn, till exempel genom att en vanlig musikk-cd sätts in i datorn och förs över till mobiltelefonen. Musikformaten som används är MP3, AAC eller AAC+.

 

Skärmen på W900 är en TFT-skärm med 240x320 pixel.

 

De interna arbetsnamn som det ryktats om har varit Ophira och Sakura. Nu vet vi i alla fall att ett av dessa projekt på Sony Ericsson blivit verklighet. Och det är en riktigt spännande 3G-telefon på väg.

 

Vi kommer under dagen att få prova på den nya Walman-mobilen. I eftermiddag publicerar vi våra första intryck av W900 här på Mobil.se.

 

Denna nyhet kommer också att uppdateras inom kort.

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar
Likte ikke "snurre"-designet da S700 kom, og liker det ikke noe mer nå. Og det om at den skal være lettere å snurre ut med én hånd tror jeg ikke før jeg får se det. Nei, skulle ønske de heller hadde lagd den som en slider...

5017274[/snapback]

 

Er helt enig med deg, jeg har aldri likt snurre systemet som på S700. Jeg hadde heller gått for flip eller slide. Dessuten så er jo snurre telefonene større enn andre tlf. Noe jeg ikke har sansen for.

Lenke til kommentar
Likte ikke "snurre"-designet da S700 kom, og liker det ikke noe mer nå. Og det om at den skal være lettere å snurre ut med én hånd tror jeg ikke før jeg får se det. Nei, skulle ønske de heller hadde lagd den som en slider...

5017274[/snapback]

Der er jeg helt enig.

 

 

er snakk om utms telefon, og de veier som regel veldig mye.

5017593[/snapback]

De trenger ikke nødvendigvis veie mye. 6280 er et eksempel, som har 3G og QVGA skjerm den også, men bare 115 gram.

 

Det står at den skal være lettere å åpne, "med et enkelt lite trykk" som itavisen skriver. Hvordan nå det foregår... :hmm: Men blir det like lett å lukke telefonen igjen etterpå?

5017849[/snapback]

Knappen får overdelen til å snurre opp. Om denne er elektrisk eller mekanisk vet jeg ikke, men om det er førstnevnte regner jeg med at den lukkes på den måten også.

 

 

Min mening om mobilen er at det er en grei telefon. Synd at de ikke oppgraderer skjermen fra i fjor, men den duger jo absolutt absolutt den. Vekten var også et minus, som jeg egentlig ikke ser noen grunn til. Det interne minne er vel flash-basert, så det kan ikke trekke vekten nevneverdig opp.

 

Synd at en dag som det her egentlig ikke bringer noen overraskelser, da SE har lekket som en sil hele året.

Lenke til kommentar

på bildet ser den ikke så stor ut. Men hvis den er mindre eller ca. like stor som w800i lukket kunne størrelsen ha funket, men blir den større enn det, blir det nok problmer for meg i hvert fall.

Har falt helt for designet til w900i, men skønner fortsatt ikke hvorfor den skal veie så mye mer enn andre telefoner. tror p910i veier like mye, og det er MYE.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...