Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SE sine mobiler har ikke EDGE. SE har bevisst aldri satset på det av en eller annen grunn. Derfor savner jeg det heller ikke i deres mobiler. Skjermoppløsning på 320x240 syntes jeg er bra nok .Skjermen på min S700i har denne oppløsningen og min neste mobil (SXG75) har også det. Så ikke den heeelt store forskjellen på N90 og S700i. Men seff, de må gjerne lage en vga-skjerm :)

Er visst bare Nokia som ser verdien i EDGE....merkelig egentlig..

Lenke til kommentar
Er det noen som vet når W850i kommer ut...  :hmm: Beklager hvis dette var nevnt tidligere i tråden..hehe :blush:

Mange takk på forhånd!  :thumbup:

Vel, den blir lansert neste uke, sammen med to andre mobiler.

W850 skal etter det jeg har hørt, komme ut like før jul.

:yes:

post-219-1129105606_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Blir det altså ingen telefon som heter W900i og ser slik ut:

67826818612285646%5B0%5D.jpg

Er vel kanskje tidlig å si, men folk krangler og snakker om hverandre om hva som er rett og galt. Jeg synes egentlig den ligner litt på en Samsung E730, men kunne gjerne ønske det var en SE.. Meg hadde hatt lyst på sånn.

Har søkt på SE sin side, men finner ingen informasjon om W900i i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Blir det altså ingen telefon som heter W900i og ser slik ut:

67826818612285646%5B0%5D.jpg

Er vel kanskje tidlig å si, men folk krangler og snakker om hverandre om hva som er rett og galt. Jeg synes egentlig den ligner litt på en Samsung E730, men kunne gjerne ønske det var en SE.. Meg hadde hatt lyst på sånn.

Har søkt på SE sin side, men finner ingen informasjon om W900i i det hele tatt....

Dette er fake, ingen klappmobil fra SE som Walkman dette.

Tror det er Samsung sin 730 ja.

klappmobilen til se er ikke kjent for å være små og stilige akkurat.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...