Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
W900 er Sakura ja.

 

Dinsdale: SXG75 er et bedre valg på de aller fleste områder, ikke minst funksjoner, hastighet og pris. Design er en smaks-sak selvsagt.

Eneste som er bedre på W900 er vel _størrelsen_ på internminnet. (understreker _størrelsen_ siden Siemens har så mye bedre og helt åpent filsystem).

Har hørt at denne svivel mobilen Sakura er W850 jeg?

 

Er uansett latterlig å sammenlikne en smart mobil med en med et lukket operativ system!

Dessuten er disse mobilene rettet mot totalt forskjellige kundegrupper.

Siemens'en mot en business gruppe, SE mot ungdom og musikk.

Og minne er ikke det eneste som taler for SE. når du først skal sammenlikne disse, hva med skjermen - en annen viktig ting som Siemens ikke prioriterer-svakt!

 

Nok om det....

 

Tror det er snakk om at disse mobilene blir lansert 9 eller 10 Oktober?

 

Legger med et bilde av fjernbetjeningen av Sakura, endelig kan man styre den utenm å bruke mobilen.

 

Og til deg som disser P950 før du vet hva den vil inneholde...

Det er ikke P950 som er den smart mobilen SE skal vise muskler med, denne kommer senere.

P950 er ment som en sårt tiltrengt oppgradering av P910.

Og den vil inneholde mye bra, skjerm specs er jeg forøvrig skuffet over både på denne og Sakura.

Dette er samme specs som S700 og P910.

 

Ang leveringstid, er de aller fleste produsenter elendige på dette, se senest på hva som skjedde med N90, N70 og ikke minst N91... 3 mnd forsinkelse er for mye.

 

Det sies at SE har forsøkt å gjøre noe med dette og at tiden fra lansering til de faktisk når markedet skal bli kortere, og det burde alle produsenter forsøke å strebe etter.

Mitt tips er at vi ser Både Sakura og P910 like før jul.

Tror kanskje vi har en overraskelse i vente også, eller hva Molna?

:p

post-219-1128162154_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Ang leveringstid, er de aller fleste produsenter elendige på dette, se senest på hva som skjedde med N90, N70 og ikke minst N91... 3 mnd forsinkelse er for mye.

Hva skjedde med N70 mener du?

Nei, jeg mener det jeg skriver arehei!

 

N90 ble 3 mnd forsinket f.eks, det er jo ikke i nærheten av å være bra!

 

Hvis det er slik at tiden mellom lansering og produktene befant seg i butikken blir mindre, er det bare et stort pluss for oss alle!

 

:p

Lenke til kommentar
N90 ble 3 mnd forsinket f.eks, det er jo ikke i nærheten av å være bra!

Les spørsmålet mitt igjen:

Hva skjedde med N70 mener du? Jeg nevner ikke N90, som du svarer på.

 

Og ja, helt enig i at det ofte er fint med mobiler som kommer kort tid etter de har blitt presentert, noe Nokia klart er best på markedet til på mange av deres mobiler. 6680 og 6230i er eksempler på dette. Det er selvfølgelig unntak og.

Lenke til kommentar

Helt enig ang looks...

Baksiden ser ut til å kommet fra low end K500, og det er ingen god ide å legge design elementer fra en lavbudsjett mobil til toppmodellen-merkelig!

:hmm:

Ellers tror jeg det blir en grei oppdatering, men heller ingen revolusjon, men det var heller ikke ventet med denne.

Det vil nok man se mer til neste år.

Lenke til kommentar

N70 / w800i disse tlf har jeg tenkt på da.. men klarer ikke å besteme meg.

P950 / w900 og så var de disse to d nå man først har tenkt å sprette 4k hvor for ikke legge i litt mere å få en av disse...

Men så er det leverings dato på de da..... :p

 

Allså jeg har hatt min trofaste T610 i 2 år og den er nesten like fin, men litt gamedags..

 

Har hatt til test 6680 / K750 / W800i / N90 / Samsung E730 / men.. det er bare snakk om 1 uke.. på vær tlf.. og den siste var N90.. aka tegel stein.

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar
N70 / w800i disse tlf har jeg tenkt på da.. men klarer ikke å besteme meg.

P950 / w900 og så var de disse to d nå man først har tenkt å sprette 4k hvor for ikke legge i litt mere å få en av disse...

Men så er det leverings dato på de da..... :p

 

Allså jeg har hatt min trofaste T610 i 2 år og den er nesten like fin, men litt gamedags..

 

Har hatt til test 6680 / K750 / W800i / N90 / Samsung E730 / men.. det er bare snakk om 1 uke.. på vær tlf.. og den siste var N90.. aka tegel stein.

mitt tips er at du vil se W850 før jul, med P950 kommer neppe før 1 q 06.

spørs hva du ønsker i en mobil egentlig, for dette er to vidt forskjellige mobiler, en som har et åpent OS, og en som satser stort på musikk.

så spørs hva du trenger en mobil til.

N90 er for de spesielt interreserte.

;)

Lenke til kommentar

P990 er offisiell nå

 

 

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...pc3_1&prid=3982

 

specs:

 

Function or feature, P990 support

Operating system - Symbian OS v9.1

Software platform - UIQ v3.0

Size - 114 x 57 x 25

Weight - 155g with battery and flip keyboard

Screen - Large 2.8 inch QVGA (240 x 320) touch screen with 262 k colours that supports landscape view for camera, video imaging and browsing

Interaction - Using touch screen, 3 way Jog Dial and dedicated buttons

WLAN - 802.11b compliant

Bluetooth - Includes car handsfree profile

Infrared - Yes

USB - Yes and charging via USB

UMTS - E-GSM 900, GSM 1800, GSM 1900 and UMTS 2100

Application memory - Up to 80 MB user free memory

Camera - Integrated 2 megapixel CommuniCorder 24 bit colour depth, autofocus for still pictures, video clip recording and video calls

Video telephony - Application included which allows video calls and video conferencing via the built-in dual cameras

Media player - Supports playback, streaming and playlists

Activity menu - Customizable top level menu

Upgradeable - Via Sony Ericsson Update Service

FM/RDS radio - Yes

Browser - Opera browser (version 8) supporting frames and javascript

Push email - Prepared for all major e-mail solutions including Research in Motion (Blackberry)

Messaging - SMS, MMS and email

PIM applications - Contacts, Calendar, To Do, Jotter for notes and sketches, Voice memo and Calculator, Converter, Stop Watch and Timer

Viewers - Microsoft Excel. Word, Powerpoint and Adobe PDF

Editors - Microsoft Word and Excel

Themes - Easy personalisation of animated icons, screensavers, wallpapers and skins

Speaker phone - Yes

Memory Stick - Memory Stick PRO Duo slot for up to 4 GB removable memory. 64 MB supplied

Flight mode - Includes option to turn Wi-Fi on

Local and remote synchronisation - via SyncML

Business telephony - Yes

Java™ ME platform support - Both CDC and CLDC environments supported:

JTWI 1.0 (JSR-185) consisting of Connected Limited Device Configuration (CLDC) 1.1 HI (JSR-139), MIDP 2.0 (JSR-118), WMA 1.1 (JSR-120). - PDA Optional Packages (JSR-75), Bluetooth (JSR-82), Wireless Messaging API 2.0 (JSR-205), Web Services (JSR-172), Mobile Media API (JSR-135), Mobile 3D Graphics (JSR-184), Nokia UI API 1.1

Connected Device Configuration (CDC) 1.0 (JSR-36) - Foundation Profile 1.0 (JSR-46), Personal Profile 1.0 (JSR-62),PDA Optional Packages (JSR-75)P990.jpg

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...