Holtemann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 At P990i kommer i Juli er jo uutholdelig. Det er jo helt ille, hehe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 At P990i kommer i Juli er jo uutholdelig. Det er jo helt ille, hehe. 5731116[/snapback] Det jeg synes er ille med det er at da er den jo ikke noe "god" lenger... Klart at det ikke er lyd og bilde delen det er satset mest på, men da et 2 mpx kamera og lite internminne burde jo bli oppgradert synes nå jeg da... for å få en skikkelig "alt-mulig-telefon". Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 At P990i kommer i Juli er jo uutholdelig. Det er jo helt ille, hehe. 5731116[/snapback] Det jeg synes er ille med det er at da er den jo ikke noe "god" lenger... Klart at det ikke er lyd og bilde delen det er satset mest på, men da et 2 mpx kamera og lite internminne burde jo bli oppgradert synes nå jeg da... for å få en skikkelig "alt-mulig-telefon". 5731579[/snapback] Det ligger 3 P (UIQ) serier under utvikling hos SE, en av disse er oppfølgeren til P990. Som helhet er det ikke mange mobiler som kan hamle opp med P990, noen er mer pda enn mobiler, andre er mer mobile igjen. Det gikk rykter om at det skulle settes in kamera som er i K800, men det blir det ikke noe av (pga N80) Var også snakk om at den UI som er i K800 nå, ikke er den som den kommer med. Men K800 kommer nok litt tidlig for det... Iår er det Cybershot som er det hete navnet, neste år er det PSP virker det til, og eller Handycam. på slutten av året er det mulig at vi vil kunne se noe interresant i den forbindelse. Man ser utviklingen allerede, se bare på A og B knappene på W550, og K800, den spede begynnelse. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 På P990i - kan man skrive med pennen direkte på skjermen (håndskrift). Altså gjøre notater direkte som det var en notisblokk? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Mest sannsynlig. Det er jo å forvente egentlig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Mest sannsynlig. Det er jo å forvente egentlig 5732835[/snapback] Ok, men kan noen bekrefte dette? Det er noe jeg virkelig har bruk for... kan man dette på f.eks. P910? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Greit nok at det til tider kommer "den store"-tråder om en (eller flere) spesielle mobiler - de får leve her. (Selv om praksis egentlig skal være det motsatte) Men denne tråden har eksistert i over et halvt år uten noen særlig rød tråd - tilogmed jeg som selskrevet forumslave finner denne tråden totalt uoversiktlig. Problemet med slike "store" tråder blir at det ofte bare blir en håndfull som henger med i diskusjonen (se selv, 10 personer som har over 10 poster i denne tråden) - resten blir skremt og klarer ikke å finne det de leter etter. Derfor oppfordrer jeg hermed dere om å heller opprette nye tråder om aktuelle telefoner etc. istedenfor slike store "SE", "Nokia", "Samsung" tråder. Men igjen ingen regler uten unntak: Mobilkafeen er stedet der litt OTsmåsnakk er Benytt dere av den Endret 11. mars 2006 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg