Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde at det var slutt med svivel/svovel-telefoner fra SE... :dontgetit:

5697729[/snapback]

Ja, men her snur du den 90 grader for å filme og ikke 180 grader for å kunne skrive på tastaturet.

5697899[/snapback]

Men hva skal være poenget med det? Hva skal man svivle fram? Og skal nummertastene være på forsiden?

Lenke til kommentar
Trodde at det var slutt med svivel/svovel-telefoner fra SE... :dontgetit:

5697729[/snapback]

Ja, men her snur du den 90 grader for å filme og ikke 180 grader for å kunne skrive på tastaturet.

5697899[/snapback]

Men hva skal være poenget med det? Hva skal man svivle fram? Og skal nummertastene være på forsiden?

5700697[/snapback]

Trolig tastene for videofilming, slik at Handycam blir like mye videokamera som K800 er stillbildekamera. Dermed kan man bruke telefonen i lukket form og svivle frem videokamera når det skal brukes. Antar det blir et aktivt linsedeksel i denne løsningen så om du svivler telefonen 90 grader er video-funksjonen oppe å kjører snapt.
Lenke til kommentar

Løsningen til N90 må da være mye bedre til videobruk enn en slik svivel-ordning?

 

Lar mobilen være klapp, og få de fordelene man har av det, samt kunne vri skjermen så man holder rundt mobilen som kamera, og slik at man har den ene siden av mobilen til dedikerte knapper og lignende.

 

Enig/uenig?

Lenke til kommentar
Løsningen til N90 må da være mye bedre til videobruk enn en slik svivel-ordning?

 

Lar mobilen være klapp, og få de fordelene man har av det, samt kunne vri skjermen så man holder rundt mobilen som kamera, og slik at man har den ene siden av mobilen til dedikerte knapper og lignende.

 

Enig/uenig?

5700995[/snapback]

Er ikke N90 vanskelig å åpne med én hånd? Det er ihvertfall et poeng for meg. En svivel for handycamfunksjonalitet er i så fall bedre, syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Løsningen til N90 må da være mye bedre til videobruk enn en slik svivel-ordning?

 

Lar mobilen være klapp, og få de fordelene man har av det, samt kunne vri skjermen så man holder rundt mobilen som kamera, og slik at man har den ene siden av mobilen til dedikerte knapper og lignende.

 

Enig/uenig?

5700995[/snapback]

 

Ville nok prøvd begge deler før jeg uttaler meg om hva som er best... men jeg kan ikke forestille meg at en slik svivel-funksjon dere forteller om er så særlig brukervennlig....

Er verken enig eller uenig med deg arehei

Lenke til kommentar
Vet noen av dere om SE kommer med øretelefoner med fjernkontroll slik at man slipper å dra opp mobilen hver gang man bytter sang?

 

PS! har sett på den trådløse fra SE, men bare lurte på om det kom noe annet også :) Ledningsbasert f.eks

5706447[/snapback]

Er fjernkontroll til W900i, er det ikke? Gleder meg til å prøve den trådløse når den kommer. :)
Lenke til kommentar
Vet noen av dere om SE kommer med øretelefoner med fjernkontroll slik at man slipper å dra opp mobilen hver gang man bytter sang?

 

PS! har sett på den trådløse fra SE, men bare lurte på om det kom noe annet også :) Ledningsbasert f.eks

5706447[/snapback]

Er fjernkontroll til W900i, er det ikke? Gleder meg til å prøve den trådløse når den kommer. :)

5706505[/snapback]

 

Jaja, men jeg har jo ikke sett at disse selges seperat? Det var det jeg mente. Gleder meg til å teste den trådløse også :)

Lenke til kommentar
Noen som vet når i Q2 at K610 og K800 kommer? ANtar vel mai og juni da (som vanlig  i K-serien) men ingen som vet noe mer spesifikt?

 

Og disse 3 høytalerne som ble lansert, eller bordhøytalere osv, noen som vet når de kommer, har jo blitt sagt Q1. Link for de som er usikker på hva jeg snakker om:

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pp4_1&pid=10379

5709420[/snapback]

 

Tror det er nevnt Mai mht K610, og juni mht K800.

:)

Skal sjekke opp K610 for å være sikker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...