Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Men bmwm3, vet du om de siste bildene av k800i er ekte?

Hvis de er det, blie jeg veeeeeeldig skouffa!

5672882[/snapback]

 

De siste bildene er ekte ja.

Men ikke døm den ut ifra bilder, det sies at den ser mye bedre ut live, dessuten kommer den ikke bare i svart.

:)

Venter fremdeles på mer info... eller, jeg jobben med saken nå.

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter hva jeg har skjønt sånn kjapt er at K790 er uten 3g men har edge, mens k800 har 3g men ikke edge.

5677353[/snapback]

 

Ser ut for meg som at begge har UMTS, mens K790 har fått edge i stedet for kamera til videotelefoni på forsiden.

 

Det som overrasker meg mer er at de faktisk ikke har byttet ut joysticken på denne modellen... Bad move? :)

 

Edit: Ellers skuffa over skjermoppløsninga på w300, og at den ble like dyp / tykk som z520. Tror mye er tatt fra z520, som jeg liker godt foruten de to tingene :)

Lenke til kommentar
Ser ut for meg som at begge har UMTS, mens K790 har fått edge i stedet for kamera til videotelefoni på forsiden.

 

Det som overrasker meg mer er at de faktisk ikke har byttet ut joysticken på denne modellen... Bad move? :)

5677570[/snapback]

K790 har EDGE - K800 har 3G.

 

Er ikke det samme blatasten man finner på K610i - altså ikke en joystick - på K790 og K800?

 

[edit] Det er en joystick :yucky:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Tror nok det er en skriveleif at K790i har UMTS, dersom du ser litt ned på SE-siden under "Connectivity" ser du at K790i ikke står oppført med 3G, men K800i er det...:)

5677614[/snapback]

Ville ikke satt så stor lit til de spesifikasjonssidene hos SE enda. Om W300i står det ikke nevnt EDGE eller quadband, selv om det var ting som stod i overskriften i pressemeldingen... :hrm: Tipper sidene blir mer pålitelige utover dagen, når de har fått tid til å fylle ut skikkelig.

Lenke til kommentar

Ettersøker en kommentar fra bwmm3 her nå snart.

Sitter med mange spørsmål her etterhvert.

 

For det første:

Er fortsatt forundret over at SE har valgt å bruke joystick i k800/k790, når de har så mye dårlige erfaringer med det. De slutter jo stort sett å fungere etter 3 mnd...? Makan.

 

For det andre:

Det virker det som om de likevel ikke har klart å få til både EDGE og 3G i samme telefon. Svakt. Nokia har jo flere eksempler på at det funker?

 

For det tredje:

Hva skjedde med nytt UI? Det har jo blitt sagt siden ryktenes første dag, at k750s etterfølger ville ha "det nye UI'et" som alle gledet seg sånn til, og så uteblir det også.

 

For det fjerde:

Skulle ikke Walkman-serien og kamera-serien (sxxx/kxxx) inngå i én enkelt serie? Som skulle pisse på alt konkurerende produsenter stilte med, både i kvalitet, brukervennlighet og funksjon?

 

Men når det er sagt, det er mange positive sider ved SE's lansering idag. Spesielt liker jeg måten SE klarer å implementere Sonys tidligere kjente merkevarer i produktene sine.

 

Gleder meg til den dagen SE presenterer en mobiltelefon med både Walkman, Cybershot og Bravia komplett implementert. ;) Og kanskje skal man ikke se bort ifra at Vaio dukker opp et sted også? :p

Lenke til kommentar
Ettersøker en kommentar fra bwmm3 her nå snart.

Sitter med mange spørsmål her etterhvert.

 

For det første:

Er fortsatt forundret over at SE har valgt å bruke joystick i k800/k790, når de har så mye dårlige erfaringer med det. De slutter jo stort sett å fungere etter 3 mnd...? Makan.

 

For det andre:

Det virker det som om de likevel ikke har klart å få til både EDGE og 3G i samme telefon. Svakt. Nokia har jo flere eksempler på at det funker?

 

For det tredje:

Hva skjedde med nytt UI? Det har jo blitt sagt siden ryktenes første dag, at k750s etterfølger ville ha "det nye UI'et" som alle gledet seg sånn til, og så uteblir det også.

 

For det fjerde:

Skulle ikke Walkman-serien og kamera-serien (sxxx/kxxx) inngå i én enkelt serie? Som skulle pisse på alt konkurerende produsenter stilte med, både i kvalitet, brukervennlighet og funksjon?

 

Men når det er sagt, det er mange positive sider ved SE's lansering idag. Spesielt liker jeg måten SE klarer å implementere Sonys tidligere kjente merkevarer i produktene sine.

 

Gleder meg til den dagen SE presenterer en mobiltelefon med både Walkman, Cybershot og Bravia komplett implementert. ;) Og kanskje skal man ikke se bort ifra at Vaio dukker opp et sted også? :p

5678009[/snapback]

 

 

Har hatt store problemer de siste 48 timene, stikkord er snø og måking, og jeg er lei begge delene.

Ikke hatt tid til å legge ut info eller svare noe på pm, beklager dette til alle dere!

 

Spm 1.

Tror de satser på pad på w serien, og Joystick på K serien.

Denne nye joysticken vi ser på K790/800 er en betydelig bedre (skal være, men vi vet jo ikke dette før det har gått en stund)

Enn den som har vært på K750, som det har vært endel problemer med, støv er gjengangeren, og SE er klar over problemet - så det bør være rettet opp på denne nye modellen her.

Skal visst også være bedre og mer behagelig å bruke, men dette er jo en smaksak.

 

Spm 2.

De velger konsekvent å ikke bruke både EDGE og 3G i samme tlf, de kjører heller på EDGE i GSM nettet og triband (K790) Eller en ren UMTS uten EDGE (K800)

 

Spm 3.

Det er ulike grunner til at K800 kommer nå, den var planlagt for slutten av året med nye UI, men SE har valgt å fremskynde K800 med oppdatert men gammel UI.

En viktig grunn heter 6233.

Ehm... I motsetning til K750 som var flaggskipet er nok ikke K800 det iår.

 

Spm 4.

Ang ditt spm om "urinering" :!: så kommer Sony stadig sterkere inn i SE.

Det begynnte med Walkman, Vi ser Cybershot har kommet til nå, neste på listen er PSP og andre Sony merkenavn.

Usikker hvor mye de vil blande seg inn i hverandre.

 

SE kommer til å være meget aggresive iår, mange flere lanseringer, flere nisjer, og flere former, denne trenden kommer til å fortsette.

Stikkordet her er Nokia og deres nye serier (N), de kommer ikke til å kjøre en 6630/6680/N70 (små forskjeller) men mer som K750/W800.

 

Håper dette var til litt hjelp, kommer tilbake med mer info senere.

Pm meg hvis det er noe.

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...