Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

her er nye bilder som er sluppet av telefonen. fant dem på mobile review og der mener forumdeltakerne at dette mest sannsynlig er den nye k800, ettersom specs er lagt til også. dette viser i tillegg at det vil komme 2 versjoner.

 

Two Versions;

K790i (GSM Triband)

AND

K800i (GSM Triband + UMTS)

post-43018-1140698757_thumb.jpg

post-43018-1140698804_thumb.jpg

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Noen som faktisk har regnet på behovet for autofoku s når linsa er på størrelse med en knappenål?

 

Jeg tror behovet er overdrevet og pushet av hype-avdelingen til SE...

 

-k

5619868[/snapback]

Tror du det er mer behov for 3-4 mxpl på en mobiltelefon..? Heller kamera med autofokus enn flere megapixler.

5620227[/snapback]

<repeat>

Noen som faktisk har regnet på behovet for autofoku s når linsa er på størrelse med en knappenål?

</repeat>

 

-k"

5633190[/snapback]

er det noe poeng i det når vi vet at autofokus er veldig viktig på mobilkamera, hva er det som gjør at du ikke er enig da?

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

Uansett om man krangler om autofokus eller ikke. Jeg har sett utrolig mange dårlige bilder tatt med mobilkameraer. Inkludert de såkalte beste modellene.

 

Her er en interessant test:

http://www.gsmarena.com/nokia_n90_vs_sonye...0-review-46.php

 

Men tilbake til poenget. Jeg ser fram til mobilkameraer som iallefall er skarpe. Iallefall så skarpe som et forrige generasjons 2 megapixel kamera.

 

Så jeg håper K800 er et steg nærmere det målet. Blir jo veldig spennende å se bilder tatt med det!

 

Forresten, det ser ut til at det går å få brukbare bilder med mobilkameraene på markedet. Mange fine bilder her:

http://forum2.mobile-review.com//showthrea...t=17123&page=42

Endret av annie2
Lenke til kommentar
her er nye bilder som er sluppet av telefonen. fant dem på mobile review og der mener forumdeltakerne at dette mest sannsynlig er den nye k800, ettersom specs er lagt til også. dette viser i tillegg at det vil komme 2 versjoner.

 

Two Versions;

K790i (GSM Triband)

AND

K800i (GSM Triband + UMTS)

5652600[/snapback]

 

det blir nok heller K800i og K810i eller noe sånt, hvis den ene heter K790 og den andre K800 så er de jo ikke i samme serie.. de har aldri gjort sånt før når det er snakk om forskjellige versjoner for andre nett. Eks T610 T616..

 

forresten så syns jeg ikke den så så bra ut lenger, virker annerledes fra de andre bildene jeg har sett. sikker på at det der ikke bare er et shoppa bilde?

Lenke til kommentar

OH MY GOD! Her har vi lanseringen for mandag med de nye modellene, se bilde, og link:

 

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=a5ddd0

 

Sony Ericsson needs to do something about its leaks. The fourth introduction this year and evenmore leaks about new products. The last picture that has be shown, is given below. It shows the full line-up of devices for the coming months.

In the picture indicated three new devices are shown next to the K800i which leaked yesterday. These devices are:

 

- K310i: with the codename Cleo. The small black candybar is the successor of the K300i.

- K510i: The white candybar next to the W810i, the device will be the successor of the K500i.

- Codename Jing: the second clamshell in the middle of the picture. This is a new device which will have two versions. One with Walkman layout and one without. The walkman version already leaked ones and was called Mulan. Jing is the non-walkman version.

post-50917-1140774192_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Newmobile.nl kommer med flere bilder, denne gangen av W530i som har gått under navnet Mulan:

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=a62bf0

Syns den mobilen så heller overvektig ut. Men jeg er spent på spesifikasjonene. :yes:

 

Her er forresten et interessant bilde som sammenlikner K750i og det som sannsynligvis er K800i:

http://img49.imageshack.us/my.php?image=k750vsk8002wg.jpg

Lenke til kommentar

Altså er K800i/.... større en K750i. Men noe jeg stussa på da jeg så på bildet. Har den ikke kamera i fronten for videotelefoni? Isåfall er da ikke dette K800i men den andre versjonen med 3g. Eller så skal den vel ikke slippes ut i to utgaver alikevel. Hva vet jeg

Lenke til kommentar

Den som blir omtalt som "k800i"... synes ikke de bildene ser helt riktige ut jeg altså. Får en photoshop-feeling, spesielt på baksiden. Se nærme på et stort bilde på en fin skjerm, spesielt rundt logoen og over cybershot-dekslet. Smells photoshop a LONG WAY.

 

Men det kan jo så klart være at jeg får feil.

Lenke til kommentar
Altså er K800i/.... større en K750i. Men noe jeg stussa på da jeg så på bildet. Har den ikke kamera i fronten for videotelefoni? Isåfall er da ikke dette K800i men den andre versjonen med 3g. Eller så skal den vel ikke slippes ut i to utgaver alikevel. Hva vet jeg

5659170[/snapback]

Kamera sitter 3/4 til høyre i høytaleren.

 

Den som blir omtalt som "k800i"... synes ikke de bildene ser helt riktige ut jeg altså. Får en photoshop-feeling, spesielt på baksiden. Se nærme på et stort bilde på en fin skjerm, spesielt rundt logoen og over cybershot-dekslet. Smells photoshop a LONG WAY.

 

Men det kan jo så klart være at jeg får feil.

5659277[/snapback]

Selv synes jeg proposjoene blir litt rare. Spesielt hvordan plassen er fordelt på baksiden virker veldig kunstig. Håper den ligner mer på tidligere ryktebilder.
Lenke til kommentar

Får info imorgen, oppdaterer dere da!

Sett et bilde tatt med K800, meget bra, og et solid steg vidre fra alt annet!

 

Her er et utdrag verdt å merke seg:

 

I think that with such 2 flagship models SE will be very strong on market... February 28 i put detailed reviews about them, and now could say only one things - it is WOW models on 1000 per cent... No one have anything comparable in terms of photo in next 8-11 months... and also some other features is pretty good

 

Dette er Eldar fra M-R som sier dette.

:)

 

Her er mer info fra en meget bra side, som har reel info tidlig :yes:

 

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=a58fb2

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på.. Hvis de bildene som har lekket faktisk er k800 - hva skjedde med femveis navigeringsknapp, som det har vært på de tidligere bildene? Jeg synes ihvertfall den tingen midt under skjermen likner veldig en joystick, og ikke en knapp.

 

Fillern..... :ermm:

Endret av olindtve
Lenke til kommentar

:)

Dette er Eldar fra M-R som sier dette.

:)

5670468[/snapback]

Det var leit :/ Hadde en nøytral kilde, som attpåtil er til å stole på, sagt det samme hadde det selvfølgelig vært flotte nyheter.

5670855[/snapback]

 

La personlige betraktninger vente til vi ser hvor i landet det ligger ok arehei.

Vet du og bl.a en annen ikke deler hans syn på ting, og helt greit.

Men la oss andre stille med et litt mer åpent sinn.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...