Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter at jeg skrev den posten, så jeg specs et sted på K610, at den har autofocus. Men hva som er sant er jo en annen ting, inntil noen får den i sin hånd og kan ta bilder med den.

5602722[/snapback]

Står ingenting på Sonyericssons hjemmeside om den har autofokus, heller ikke fotolys. Skulle ønske den hadde begge deler, da hadde den vært perfekt :)

5605411[/snapback]

 

Noen som faktisk har regnet på behovet for autofoku s når linsa er på størrelse med en knappenål?

 

Jeg tror behovet er overdrevet og pushet av hype-avdelingen til SE...

 

-k

Lenke til kommentar
P990i - 15 Mai

M600 - 12 Juni

w950 - 25 Septebmer

5619774[/snapback]

Dette er ca det jeg også har hørt...
Etter at jeg skrev den posten, så jeg specs et sted på K610, at den har autofocus. Men hva som er sant er jo en annen ting, inntil noen får den i sin hånd og kan ta bilder med den.

5602722[/snapback]

Står ingenting på Sonyericssons hjemmeside om den har autofokus, heller ikke fotolys. Skulle ønske den hadde begge deler, da hadde den vært perfekt :)

5605411[/snapback]

 

Noen som faktisk har regnet på behovet for autofoku s når linsa er på størrelse med en knappenål?

 

Jeg tror behovet er overdrevet og pushet av hype-avdelingen til SE...

 

-k

5619868[/snapback]

Tror du det er mer behov for 3-4 mxpl på en mobiltelefon..? Heller kamera med autofokus enn flere megapixler.

 

Om man først skal ha kamera på mobilen kan man fint droppe megapixler og heller prøve å lage klarere bilder på 2 mxpl. Det er derfor latterlig at alle lager telefoner med x antall for mange megapixler siden dette bare gjør mobilene unødvelding dyre, trege (store bildefiler) og store.

Lenke til kommentar
P990i - 15 Mai

M600 - 12 Juni

w950 - 25 Septebmer

5619774[/snapback]

Dette er ca det jeg også har hørt...
Etter at jeg skrev den posten, så jeg specs et sted på K610, at den har autofocus. Men hva som er sant er jo en annen ting, inntil noen får den i sin hånd og kan ta bilder med den.

5602722[/snapback]

Står ingenting på Sonyericssons hjemmeside om den har autofokus, heller ikke fotolys. Skulle ønske den hadde begge deler, da hadde den vært perfekt :)

5605411[/snapback]

 

Noen som faktisk har regnet på behovet for autofoku s når linsa er på størrelse med en knappenål?

 

Jeg tror behovet er overdrevet og pushet av hype-avdelingen til SE...

 

-k

5619868[/snapback]

Tror du det er mer behov for 3-4 mxpl på en mobiltelefon..? Heller kamera med autofokus enn flere megapixler.

5620227[/snapback]

<repeat>

Noen som faktisk har regnet på behovet for autofoku s når linsa er på størrelse med en knappenål?

</repeat>

 

-k

Lenke til kommentar
Vet forløpig om 3 mobiler vi vil se på Cebit, Dette er Wilma/Evita, Cloe + en til.

Men vi vil se disse på en presentert 28.2.

:)

 

Er veldig imponert hvis vi ser P990 i Mai, jeg vil tro den kommer senere.

5633070[/snapback]

imponert over bare 2 mnd utsettelse? Hm, jaja :)

5633102[/snapback]

 

Imponert var kanskje ikke riktige ordet å bruke, Juli har jeg blitt fortalt - men vi får se.

Trist med mobiler som blir forsinket ikke sant arehei :whistle: (hvor lenge er N91 forsinket nå, et halv år?)

:innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...