Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne her (W950) skal ikke ha kamera, litt usikker mht M2 minnekort faktisk, får litt motstridene opplysninger om det...

Men mener bestemt at den skal ha det, husk at det i basis er en M600.

Men det kommer noe lignende med kamera, etter hva jeg har hørt.

5598581[/snapback]

Kamera er egentlig uviktig for meg. Tar så å si aldri bilder med mobilen, og når jeg først gjør det er det bare av tull. De som virkelig trenger kamera har et dedikert med seg uansett. Jeg vil ha en knallsuperduperüber MP3-spiller, A2DP, MP3-modus (kun MP3-spiller på, til flyturer ol) og lang batteritid. At den har touchskjerm og masse alt er bare topp.
Lenke til kommentar

Sigmund:

Det du sier blir både selvmotsigende og du beviser det selv :)

 

Du sier at de som ønsker virkelig bra kamera kjøper dedikert enhet. Selv sier du at du ønsker virkelig bra kamera, men kjøper ikke dedikert enhet.

 

Det er ingen tvil om at dedikerte enheter er best på sitt felt, og jeg vil gjerne ha enheter med flere bruksområder. W950i har dog ikke kamera, så selv om den har stor harddisk er den da ikke like brukbar på alle områder.

 

Sleng på 2-3 mp kamera og wifi og jeg hadde kjøpt den.

Lenke til kommentar
Er bare stor intern lagringsplass som er felles mellom W950 og N91. N91 har både WLAN og 2 megapiksel kamera i forhold til W950 som dog har størrelsen på sin side.

5598633[/snapback]

 

Nei, åpent OS er også fellesnevneren her.

Men W950 kommer sikkert ut før N91 uansett hehe...

;)

De har hver sine pluss og minuser, så er ikke bare størrelsen som taler i W950 sitt favør, nevner større minne, touch screen, mer avansert OS +++

 

Flere bilder og detaljer er på vei.

Lenke til kommentar
Denne her (W950) skal ikke ha kamera, litt usikker mht M2 minnekort faktisk, får litt motstridene opplysninger om det...

Men mener bestemt at den skal ha det, husk at det i basis er en M600.

Men det kommer noe lignende med kamera, etter hva jeg har hørt.

5598581[/snapback]

Kamera er egentlig uviktig for meg. Tar så å si aldri bilder med mobilen, og når jeg først gjør det er det bare av tull. De som virkelig trenger kamera har et dedikert med seg uansett. Jeg vil ha en knallsuperduperüber MP3-spiller, A2DP, MP3-modus (kun MP3-spiller på, til flyturer ol) og lang batteritid. At den har touchskjerm og masse alt er bare topp.

 

Er bare stor intern lagringsplass som er felles mellom W950 og N91. N91 har både WLAN og 2 megapiksel kamera i forhold til W950 som dog har størrelsen på sin side.

5598633[/snapback]

W950 har lignende OS og MP3-fokus, og i motsetning av N91 har den touchscreen. N91 har i vanlig Nokia-stil ikke autofokus, så kunne like greit hatt VGA-kamera eller ikke kamera. Størrelsen til N91 er ca 120 ccm, som er ca 30 ccm større enn W950. W950 kommer trolig ha medfølgende strereo blåtann-headsett (A2DP), og den støtter i motsetning til N91 BT v2.0. Gleder meg til W950 blir erklært bedre MP3-spiller enn N91 på samme måte som K750 tar bedre bilder enn N90. ;)

 

Sigmund:

Det du sier blir både selvmotsigende og du beviser det selv :)

 

Du sier at de som ønsker virkelig bra kamera kjøper dedikert enhet. Selv sier du at du ønsker virkelig bra kamera, men kjøper ikke dedikert enhet.

 

Det er ingen tvil om at dedikerte enheter er best på sitt felt, og jeg vil gjerne ha enheter med flere bruksområder. W950i har dog ikke kamera, så selv om den har stor harddisk er den da ikke like brukbar på alle områder.

5598708[/snapback]

Jeg hadde sett at Nokia og SE droppet fokusen på megapixler og heller hadde 2 mxpl i hvert fall et år til. Jeg sier derfor at både N91 og N80 ikke kan kalles kameramobiler fordi deres høye oppløsning (3 og 2 mxpl) ikke rettferdiggjør mangler på autofokus og annet kameraoptikk.

 

Jeg er selv en person som ønsker så få som mulig enheter til mange bruksområder, men om jeg skal kalle mobilen min for kamera er det et minimum at den tar ganske klare bilder som holder for underholdningsbruk. Jeg ser derfor ikke at N91 dekker flere bruksområder enn W950 bare pga kamera.

 

Btw, når det kommer til minnekort er jeg overbevist om at W950 kommer med M2-slot.

Lenke til kommentar
Denne her (W950) skal ikke ha kamera, litt usikker mht M2 minnekort faktisk, får litt motstridene opplysninger om det...

Men mener bestemt at den skal ha det, husk at det i basis er en M600.

Men det kommer noe lignende med kamera, etter hva jeg har hørt.

5598581[/snapback]

Kamera er egentlig uviktig for meg. Tar så å si aldri bilder med mobilen, og når jeg først gjør det er det bare av tull. De som virkelig trenger kamera har et dedikert med seg uansett. Jeg vil ha en knallsuperduperüber MP3-spiller, A2DP, MP3-modus (kun MP3-spiller på, til flyturer ol) og lang batteritid. At den har touchskjerm og masse alt er bare topp.

 

Er bare stor intern lagringsplass som er felles mellom W950 og N91. N91 har både WLAN og 2 megapiksel kamera i forhold til W950 som dog har størrelsen på sin side.

5598633[/snapback]

W950 har lignende OS og MP3-fokus, og i motsetning av N91 har den touchscreen. N91 har i vanlig Nokia-stil ikke autofokus, så kunne like greit hatt VGA-kamera eller ikke kamera. Størrelsen til N91 er ca 120 ccm, som er ca 30 ccm større enn W950. W950 kommer trolig ha medfølgende strereo blåtann-headsett (A2DP), og den støtter i motsetning til N91 BT v2.0. Gleder meg til W950 blir erklært bedre MP3-spiller enn N91 på samme måte som K750 tar bedre bilder enn N90. ;)

 

Sigmund:

Det du sier blir både selvmotsigende og du beviser det selv :)

 

Du sier at de som ønsker virkelig bra kamera kjøper dedikert enhet. Selv sier du at du ønsker virkelig bra kamera, men kjøper ikke dedikert enhet.

 

Det er ingen tvil om at dedikerte enheter er best på sitt felt, og jeg vil gjerne ha enheter med flere bruksområder. W950i har dog ikke kamera, så selv om den har stor harddisk er den da ikke like brukbar på alle områder.

5598708[/snapback]

Jeg hadde sett at Nokia og SE droppet fokusen på megapixler og heller hadde 2 mxpl i hvert fall et år til. Jeg sier derfor at både N91 og N80 ikke kan kalles kameramobiler fordi deres høye oppløsning (3 og 2 mxpl) ikke rettferdiggjør mangler på autofokus og annet kameraoptikk.

 

Jeg er selv en person som ønsker så få som mulig enheter til mange bruksområder, men om jeg skal kalle mobilen min for kamera er det et minimum at den tar ganske klare bilder som holder for underholdningsbruk. Jeg ser derfor ikke at N91 dekker flere bruksområder enn W950 bare pga kamera.

 

Btw, når det kommer til minnekort er jeg overbevist om at W950 kommer med M2-slot.

5598828[/snapback]

 

Jeg kan bekrefte at den har M2 minnekort utvidelse, noe som gjør det mulig for ennå større minne.

 

Mht kamera og megapxl er du inne på noe :thumbup:

Lenke til kommentar

Guud, er sikker på at jeg skrev et svar her i stad, som tydeligvis ikke er her. Får ta en forkortet versjon igjen.

 

De har hver sine pluss og minuser, så er ikke bare størrelsen som taler i W950 sitt favør, nevner større minne, touch screen, mer avansert OS +++

Trykkfølsom skjerm kan være både positivt og negativt. Større minne? Har de ikke begge 4 gb? Avansert os, vel, de bruker da samme operativsystem :)

 

Du må nok komme med noe bedre enn det der.

Lenke til kommentar
De har hver sine pluss og minuser, så er ikke bare størrelsen som taler i W950 sitt favør, nevner større minne, touch screen, mer avansert OS +++

Trykkfølsom skjerm kan være både positivt og negativt. Større minne? Har de ikke begge 4 gb? Avansert os, vel, de bruker da samme operativsystem :)

 

Du må nok komme med noe bedre enn det der.

5599046[/snapback]

Hva med følgende?
W950 har lignende OS og MP3-fokus, og i motsetning av N91 har den touchscreen. N91 har i vanlig Nokia-stil ikke autofokus, så kunne like greit hatt VGA-kamera eller ikke kamera. Størrelsen til N91 er ca 120 ccm, som er ca 30 ccm større enn W950. W950 kommer trolig ha medfølgende strereo blåtann-headsett (A2DP), og den støtter i motsetning til N91 BT v2.0. Gleder meg til W950 blir erklært bedre MP3-spiller enn N91 på samme måte som K750 tar bedre bilder enn N90. ;)

5598828[/snapback]

Større minne i form av M2-slot, for N91 har ikke støtte for minnekort såvidt jeg husker, og mer avansert OS i form av UIQ 3. Kan vel nevne de 30 ccm som skiller de to. Siden begge er MP3-spillere er vel batteritid også veldig viktig, og skulle ikke overraske meg om W950 har omtrent dobbelt så bra batteritider som N91 pga HDD hos N91 og generelt bedre batterier fra SE. :) Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Guud, er sikker på at jeg skrev et svar her i stad, som tydeligvis ikke er her. Får ta en forkortet versjon igjen.

 

De har hver sine pluss og minuser, så er ikke bare størrelsen som taler i W950 sitt favør, nevner større minne, touch screen, mer avansert OS +++

Trykkfølsom skjerm kan være både positivt og negativt. Større minne? Har de ikke begge 4 gb? Avansert os, vel, de bruker da samme operativsystem :)

 

Du må nok komme med noe bedre enn det der.

5599046[/snapback]

 

 

Komme med noe bedre...

 

 

jeg vil ha en blåå propell,

en sånn derre blåå propell

en med nor og tele på,

men den må være blå

 

Bedre nå?

 

:yes:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Hei :)  Har W950i  4GB flashminne eller harddisk?

5599268[/snapback]

 

W950 har innebygget 4 Gb, og med muligheter for minnekort utvidelse i form av de nye M2 minnekorta.

 

Heldigvis ingen HDD altså.

5599286[/snapback]

Det vil si at W950 bruker flash-minne som iPod nano, ikke harddisk som N91?

Lenke til kommentar

Her er enda flere bilder. Må si at jeg likte W950 veldig godt :) men med unntak av tastaturet. Ser alt for flatt ut.

 

bmwm3: Hva tror du ca prisen blir?

 

Mobileburn viser noen bilder. Blant annet baksiden av telefonen

 

EDIT: "The Sony Ericsson W950 is a Dual Mode UMTS Walkman phone starts shipping during Q3 2006"

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...