Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 De har ikke RSS-feed på newmobile.nl, da? 5596085[/snapback] Hehe, ser dårlig ut. Er bare å sjekke siden den nærmeste timen, tror den første pressekonferansen starter om tre minutter Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Der ligger bilder av K610 ut på pressesiden! [edit]Og billigmodellen J100. Endret 13. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, som vanlig sparer de det beste til slutt, vi får smøre oss med tålmodighet for senere ikveld. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Denne var fresh synes jeg, selv om jeg venter på de beste godbitene da. Men likte denne godt og tror den vil slå veldig bra an Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hehe dere er tullete, jeg rekker knapt å logge på og sjekke e-mail før Gmail skriker at nye oppdateringer i tråden her har kommet, et minutt etter at jeg har lest de forrige Ser at det er noen som gleder seg her, ja. Jeg er en av de (bra med high definition bilder, forresten) Endret 13. februar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ser at det er noen som gleder seg her, ja. Jeg er en av de 5596174[/snapback] Hehe, skal jeg love deg... Selv venter jeg på Nina vi får smøre oss med tålmodighet for senere ikveld. 5596150[/snapback] Har du funnet et tidspunkt? Eneste jeg finner er at de skal ha publikumsfremvisning 9-19, men antar de viser Nina før 19? Endret 13. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Nina heter tydeligvis W950 og skal være lansert! (vet jeg kunne lagt dette på forrige min, men da ser ikke folk nyheten) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Enten er den telefonen fryktelig brei, ellers er den fryktelig tynn. Noen som vet målene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Så ingenting på den linken du hadde men her er et bilde jeg fant Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Så ingenting på den linken du hadde men her er et bilde jeg fant 5596944[/snapback] Dette bilde er fake. Hmmm, linken funket i det jeg postet den, men ser ut til at siden har fjernet den nå... Bildet av telefonen fra artiklen er også fjernet fra forsiden til se-nse... Den var identisk i størrelse og utforming med M600, men hadde ikke dobbelttastatur. I steden hadde den en hurtigtast på hver siden av det vanlige tastaturet - begge med et omringende orange område som "definerte" knappen rent designmessig. Så veldig stilig ut. Er det nå jeg angrer på at jeg ikke tok PrintScreen eller lagret bildet... Endret 13. februar 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ja, bildet dukket opp litt fort, og der forsvant like fort igjen etter at noen tlf har blitt tatt. Men det kommer flere bilder om ikke så lenge. Her er bilde igjen. Endret 13. februar 2006 av bmwm3 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hey den klappmoben så jeg for en stund siden, og da var det noen her som sa at den var fake, så jeg står forsatt med det. Nok om det... men den bwmm3 al ut var jo gærn da, gleder meg til å lese specs. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 For de som vil følge med oppdateres det kjapt i noen tråder på andre forum. For eksempel her: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=2846 W950i ser veldig veldig fin ut med 4 gb internminne, men desverre ikke minnekort eller kamera. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 så den er nesten som M600, har ikke wifi? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 så den er nesten som M600, har ikke wifi? 5597948[/snapback] Ser slik ut ja. Mitt forige innlegg var av det inntrykk at den hadde wifi, så er ikke like imponert mer. Men i ryktetrådene der snakkes det også om at det er planlagt flere walkman-mobiler med samme "basis". Bra at SE begynner med flere mobiler med Symbian, det liker jeg virkelig. Har troen på mer gjennomførte menysystem og grensesnitt da. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 bare sånn quick en, hva er dealen med m600 og w950? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 bare sånn quick en, hva er dealen med m600 og w950? 5598001[/snapback] Hva er dealen? Fint om du formulerer deg en smule klarere. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 W950i ser veldig veldig fin ut med 4 gb internminne, men desverre ikke minnekort eller kamera. 5597828[/snapback] Tror nok den har både M2-slot og 2 mxpl kamera, men det vil jo fort vise seg Men i ryktetrådene der snakkes det også om at det er planlagt flere walkman-mobiler med samme "basis". Bra at SE begynner med flere mobiler med Symbian, det liker jeg virkelig. Har troen på mer gjennomførte menysystem og grensesnitt da. 5597972[/snapback] At man fra nå av gjør Walkman-merket mer ekskulsivt hadde helt klart gjort seg. At det da blir vise kriterier som OS, minne og funksjoner hadde helt klart gjort seg, for slik det har sett ut en stund blir walkman-logoen overbrukt. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) W950i ser veldig veldig fin ut med 4 gb internminne, men desverre ikke minnekort eller kamera. 5597828[/snapback] Tror nok den har både M2-slot og 2 mxpl kamera, men det vil jo fort vise seg Men i ryktetrådene der snakkes det også om at det er planlagt flere walkman-mobiler med samme "basis". Bra at SE begynner med flere mobiler med Symbian, det liker jeg virkelig. Har troen på mer gjennomførte menysystem og grensesnitt da. 5597972[/snapback] At man fra nå av gjør Walkman-merket mer ekskulsivt hadde helt klart gjort seg. At det da blir vise kriterier som OS, minne og funksjoner hadde helt klart gjort seg, for slik det har sett ut en stund blir walkman-logoen overbrukt. 5598057[/snapback] Denne her (W950) skal ikke ha kamera, litt usikker mht M2 minnekort faktisk, får litt motstridene opplysninger om det... Men mener bestemt at den skal ha det, husk at det i basis er en M600. Men det kommer noe lignende med kamera, etter hva jeg har hørt. Og UIQ mobiler kommer mer og mer. W950 skal konkurere mot N91, skal bli spennende å se sammenlignings tester av disse. Endret 13. februar 2006 av bmwm3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg