Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at det er noen som gleder seg her, ja. Jeg er en av de :)

5596174[/snapback]

Hehe, skal jeg love deg... Selv venter jeg på Nina ;)

 

vi får smøre oss med tålmodighet for senere ikveld.

5596150[/snapback]

Har du funnet et tidspunkt? Eneste jeg finner er at de skal ha publikumsfremvisning 9-19, men antar de viser Nina før 19? :hmm: Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Så ingenting på den linken du hadde men her er et bilde jeg fant

 

3060000000048832.JPG

5596944[/snapback]

Dette bilde er fake.

 

Hmmm, linken funket i det jeg postet den, men ser ut til at siden har fjernet den nå... Bildet av telefonen fra artiklen er også fjernet fra forsiden til se-nse...

 

Den var identisk i størrelse og utforming med M600, men hadde ikke dobbelttastatur. I steden hadde den en hurtigtast på hver siden av det vanlige tastaturet - begge med et omringende orange område som "definerte" knappen rent designmessig. Så veldig stilig ut. Er det nå jeg angrer på at jeg ikke tok PrintScreen eller lagret bildet... :hrm:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
så den er nesten som M600, har ikke wifi?

5597948[/snapback]

Ser slik ut ja. Mitt forige innlegg var av det inntrykk at den hadde wifi, så er ikke like imponert mer.

 

Men i ryktetrådene der snakkes det også om at det er planlagt flere walkman-mobiler med samme "basis". Bra at SE begynner med flere mobiler med Symbian, det liker jeg virkelig. Har troen på mer gjennomførte menysystem og grensesnitt da.

Lenke til kommentar
W950i ser veldig veldig fin ut med 4 gb internminne, men desverre ikke minnekort eller kamera.

5597828[/snapback]

Tror nok den har både M2-slot og 2 mxpl kamera, men det vil jo fort vise seg ;)

 

Men i ryktetrådene der snakkes det også om at det er planlagt flere walkman-mobiler med samme "basis". Bra at SE begynner med flere mobiler med Symbian, det liker jeg virkelig. Har troen på mer gjennomførte menysystem og grensesnitt da.

5597972[/snapback]

At man fra nå av gjør Walkman-merket mer ekskulsivt hadde helt klart gjort seg. At det da blir vise kriterier som OS, minne og funksjoner hadde helt klart gjort seg, for slik det har sett ut en stund blir walkman-logoen overbrukt.
Lenke til kommentar
W950i ser veldig veldig fin ut med 4 gb internminne, men desverre ikke minnekort eller kamera.

5597828[/snapback]

Tror nok den har både M2-slot og 2 mxpl kamera, men det vil jo fort vise seg ;)

 

Men i ryktetrådene der snakkes det også om at det er planlagt flere walkman-mobiler med samme "basis". Bra at SE begynner med flere mobiler med Symbian, det liker jeg virkelig. Har troen på mer gjennomførte menysystem og grensesnitt da.

5597972[/snapback]

At man fra nå av gjør Walkman-merket mer ekskulsivt hadde helt klart gjort seg. At det da blir vise kriterier som OS, minne og funksjoner hadde helt klart gjort seg, for slik det har sett ut en stund blir walkman-logoen overbrukt.

5598057[/snapback]

 

Denne her (W950) skal ikke ha kamera, litt usikker mht M2 minnekort faktisk, får litt motstridene opplysninger om det...

Men mener bestemt at den skal ha det, husk at det i basis er en M600.

Men det kommer noe lignende med kamera, etter hva jeg har hørt.

Og UIQ mobiler kommer mer og mer.

 

W950 skal konkurere mot N91, skal bli spennende å se sammenlignings tester av disse.

 

:yes:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...