Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Som en annen (nå stengt) post forteller er Lily tydeligvis lansert.

 

Lily heter M600i, og er noe ala E61. Mer her.

 

Høydepunkter er 15 mm tykk, touch-skjerm og qwerty-tastatur. Som E61 har den ikke kamera.

 

På siden av telefonen står det "M2", så den har trolig det nye minnekortet :cool:

 

Presseskrivet forteller også om VPN-klient, A2DP, Opera 8 og 2,6" display. Altså et greit svar på Nokia E61.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke hva som er imponerende med denne. En E61, uten Wifi, uten quadband, ingen navigasjonstast og med UIQ som støtter ferre programmer enn S60.

5560295[/snapback]

Det som er imponerende i forhold til E61 er at M600 ikke er 7cm bred og nesten 12cm lang... :omg:

5560375[/snapback]

Har ikke sett på målene før nå.

 

Skal vi se.

M600:

107 x 57 x 15 mm

 

E61:

117 x 69.7 x 14 mm

 

Absolutt en mindre telefon i M600 ja. Det var bra. Hadde som nevnt ikke sett på målene før nå. Må også si at jeg synes designet på M600 er mye finere, sett bort ifra den forferdelige plassen til produktnavn eller operatørlogo. E61 på sin side ser mer proff ut, og gir nok et mye bedre kvalitetsinntrykk pga. materialvalget.

Lenke til kommentar
Går vel ut ifra da også at K800 og de andre telefonene som lanseres vil ha nye minnekortsystemet?

5561358[/snapback]

Var egentlig Wilma og Betty som skulle være først ut med M2, men plutselig kommer Lily først...

 

M2 er litt større enn microSD (15x12,5x1,2mm vs. 11x15x1mm og 225cmm vs. 165cmm) og ca 1/4 av MSDP. I tillegg skal det være svært strømbesparende i forhold til MSDP og komme i hyggelige størrelser ganske kjapt. :)

Lenke til kommentar

Tjohei

 

Hvis det er oppfølger til Z520 du vil ha, så kan jeg ikke svare på om når, eller hvordan oppfølgeren til denne er.

Det vi kan komme til å se i den nærmeste fremtid er, 2 andre klappmobiler, som har bedre spesifikasjoner enn Z520, både mht skjerm og kamera.

 

Dinsdale[/b og [b]Sigmund_Freud er enig i at den ikke er til å få hakeslipp av, det jeg syns er mest hårreisende er at den mangler Wifi, den har riktignok 3G men...

Igjen så er dette en budsjett mobil, ikke en fullspekka smart telefon som skal ha alt, så da kan man heller ikke få alt.

Kundemassen er jo ikke voldsomt stor, så tror vi skal se på denne som et lite eksperiment.

:)

Lenke til kommentar
BWMM3:

 

Om du da skal velge M600 ovenfor P990, hvilken grunner måtte det ha vært?

5584083[/snapback]

Pris, M2 og størrelse er eneste grunnene jeg finner (ja, jeg vet det ikke var adressert til meg :p)

5584116[/snapback]

 

Hehe... det går greit det S_F, spurte lige BMWM3 da det virker som han kan extreme mye og var akkurat på dette tidspunkt aktiv. hvor mye koster M2 kort?

Lenke til kommentar
hvor mye koster M2 kort?

5584548[/snapback]

Litt vanskelig å si siden M600 er blant de første enhetene med M2-slot.. Mulig BMWM3 har noe inside på dette. Eneste jeg vet er at det er planlagt at de skal komme på opptil 2 GB i år og 4 eller 8 GB neste år. Om jeg skal tippe kommer de til å koste rundt 1 kr per MB i starten.

 

Forresten så tror jeg ikke M2 kommer til å være en grunn til å velge M600 til fordel for P990... ;)

 

Ryktepost #400 :fun:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...