Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Skal se over linkene dine senere. Sendte selv en mail til PTT. Om jeg får en bekreftelse fra de eller finner noen bra i linkene dine sender jeg SE en "purring"...

5431099[/snapback]

Fikk en mail av Post- og teletilsynet nå. Det bekreftes, og vedkommende viser til denne pressemeldingen. Sender en mail til SE nå. :)

 

 

2. Sent 2 kvartal, sommeren altså.

5446340[/snapback]

Konge! Gleder meg til å se bilder av min neste telefon :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, dessverre har det blitt en endring på roadmappen fra SE, den nye formen (slider klapp) er forsvunnet.

Grunnet problemer med mekanismen.

Uvisst hvilken fremtid den nå har, men vi får se.

 

Slider står fremdeles på programmet heldigvis.

 

V serien jeg nevnte, der missforstod jeg, det er Voda sin greie (V800 osv)

Lenke til kommentar
Fikk en mail av Post- og teletilsynet nå. Det bekreftes, og vedkommende viser til denne pressemeldingen. Sender en mail til SE nå. :)

5446401[/snapback]

Var jo den artikkelen jeg linket til, jo. Men men, post her når du får høre noe fra SE. :yes:

5446482[/snapback]

Sony Ericsson ser kontinuerligt på detta och om lansering kan bli aktuell. Vi kan dock tyvärr ej svara på när/om vi kan lansera den i Norge då t.ex olika krav måste uppfyllas.
Altså ikke noe klart svar å få der... :(

 

Det tredje ikonet på siste bilde... ser ikke det veldig ut som en PSP? :ohmy:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

oro2: Nei, han gjør ikke det :)

 

Om det nye grensesnittet så får vi håpe det er langt bedre enn hva det er i dag. Ut i fra bildene over er jo menysystemet ganske så likt som det er i dag. Kategorivalg-sidelengs, og undervalg nedover. Det er bare litt større ikoner som skiller det fra det eksisterende menysystemet.

 

Men vi får vente å se hvordan det blir. Forhåpentligvis bra.

Lenke til kommentar
oro2: Nei, han gjør ikke det :)

 

Om det nye grensesnittet så får vi håpe det er langt bedre enn hva det er i dag. Ut i fra bildene over er jo menysystemet ganske så likt som det er i dag. Kategorivalg-sidelengs, og undervalg nedover. Det er bare litt større ikoner som skiller det fra det eksisterende menysystemet.

 

Men vi får vente å se hvordan det blir. Forhåpentligvis bra.

5452974[/snapback]

 

Det er veldig likt series 40Versjon 3 arehei.

Antar du da ser det mer for deg.

For de som har PSP så er det en liten indikasjon på hvordan den nye UI vil se ut og fungere.

Det er veldig nytt og mer som et åpent OS, men tillater selvsagt bare java baserte programmer.

 

Det er laget for å ligne og nærme seg UIQ.

 

Og arehei, jeg kan svare for meg selv jeg.

:yes:

Lenke til kommentar

Det er da ingen skade gjort i at jeg svarte før deg når jeg visste svaret? Men i ettertid ser jeg at både spørsmål og svar burde vært gjort på PM. da det er spørsmål om bruker og ikke tilknyttning til emnet. Men nok om det.

 

Hvordan er det som et åpent OS når det bare tillater java-baserte programmer? Er det mer valgfrihet nå enn før? F.eks. at man selv kan sortere menyen som man vil, osv..?

 

Høres i hvert fall fint ut.

Lenke til kommentar
Sony Ericsson ser kontinuerligt på detta och om lansering kan bli aktuell. Vi kan dock tyvärr ej svara på när/om vi kan lansera den i Norge då t.ex olika krav måste uppfyllas.
Altså ikke noe klart svar å få der... :(

5452616[/snapback]

Takker så meget. Synd de ikke hadde noe bedre å komme med, selv om jeg ikke hadde forventet noe særlig mer. :hrm:

Lenke til kommentar
Det er da ingen skade gjort i at jeg svarte før deg når jeg visste svaret? Men i ettertid ser jeg at både spørsmål og svar burde vært gjort på PM. da det er spørsmål om bruker og ikke tilknyttning til emnet. Men nok om det.

 

Hvordan er det som et åpent OS når det bare tillater java-baserte programmer? Er det mer valgfrihet nå enn før? F.eks. at man selv kan sortere menyen som man vil, osv..?

 

Høres i hvert fall fint ut.

5453086[/snapback]

 

Det er mer valgfrihet ja, i det store og det hele er det som Series 40 V3 fra Nokia.

Valgfrihet mht at man kan endre meny oppsettet selv, altså ikonene.

Ikke bare snarveiene som kan spesifiseres av brukeren altså.

Og det er gjort for å ligne mer i utseendet med UIQ.

Det ser bra ut, og skal fungere ennå bedre enn det gamle, noe som var noe av det aller beste på markedet fra før av.

Lenke til kommentar

Vel, dette er ikke så veldig close til topic'en så tror jeg vi sier at vi er enige, om å være uenige.

De fleste venner seg til et system og er fornøyd med det.

 

Det siste jeg kan formidle er noe som ser ut til å kunne være en god nyhet.

Wilma, på markedet i *tromme virvel* .... Juni.

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...