Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, ser ut til at skjermen på S700i er bedre enn den på W900i.

 

Ble også skuffet over åpningsmekanismen. Mobilen åpnes jo helt feil vei!

Ellers ganske stilig, men dessverre litt for stor for meg.

5158274[/snapback]

Det var rart. Vi har sett nøyaktig samme bilder, men angående skjermene synes jeg det nøyaktig motsatte: At W900i sin skjerm virker hakket bedre enn S700i sin.

 

Angående åpningsmekanisme og størrelse er jeg hjertens enig.

Lenke til kommentar

S700i og W900i har i utgangspunktet samme skjerm, men med tanke på at W900i er nyere bør den likevel ha bedre og klarere skjerm. Oppløsning og fargetall er det samme på begge mobilene, men skjermteknologien har jo ikke stått stille et år.

 

**Edit: MR bekrefter det jeg sa om skjermen i denne omtalen. Videoen er som forventet også meget bra.......men den er større enn S700i da......... :no:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Jeg har selv W800. Og W800 Titanium høres ganske så nice ut. Men W850 med 3 megapixel kamera hørtes hvertfall bra ut. Noen andre som kunne tenkt seg en blanding av de to? 3 megapixel kamera og titanium? Det hadde jeg likt å ha i hvert fall!

5194690[/snapback]

 

W850 kommer ikke til å ligne W800 i fargene...hint hint!

:)

Lenke til kommentar
Jeg har selv W800. Og W800 Titanium høres ganske så nice ut. Men W850 med 3 megapixel kamera hørtes hvertfall bra ut. Noen andre som kunne tenkt seg en blanding av de to? 3 megapixel kamera og titanium? Det hadde jeg likt å ha i hvert fall!

5194690[/snapback]

 

W850 kommer ikke til å ligne W800 i fargene...hint hint!

:)

5194771[/snapback]

 

Har du noe mer info om denne telefonen (w850)?? Link/bilder??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Får min W900, impotert fra Hong Kong, om 3 timer, gleder meg helt vilt. Så i 18-19 tiden skal jeg poste ut noen bilder om dere er interessert  :dribble:

5273136[/snapback]

 

Selvsagt er vi interisert :)

 

Det er den sorte du får da eller?

 

Ser den hvite er mulig å få tak i, i begrenset tilgang... virker som den kan fås tak i på Ebay (for en dyr penge) og i noen tilfeller i Asia.

Men den "tilhører" egentlig Vodafone t.o.m uke 2 2006 tror jeg det var, men da er det mulig den var "branded" til Voda.

 

Post bilder og tilbakemld om den, og post gjerne et review.

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...