Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE

Anbefalte innlegg

men hvorfor kan ikke sonyericsson bare lage en skikkelig knall en da? noe ala N80...

de lager jo så uattraktive mobiler!

derfor det går dårlig.

også kjipe menyer etc. fjortissmobiler, de har jo helt walkman på hjernen! ikke alle som trenger det! det finnes jo iPOD!

jeg vil ha en mobil som N80 blir jeg !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil alltid ha det beste du, men majoriteten er ikke som deg. Fjortissmarkedet er mye større, og derfor mer interessant for SE. Jeg vil også ha det siste og beste, uavhengig av hvem som produserer det (med forbehold).

Det går ikke dårlig for SE heller, tvert imot, de leverer bra tall i år ser du ut til.

SE har sin greie og Nokia sin greie.

Lenke til kommentar

men nokia har jo også et fjortismarked ?

eller hurr!?

selvsakt vil jeg ha det beste! men desverre er ikke sony kommet med noe jeg faller for...enda!

sony har ivertfall et stort problem i menyene sine, det går jo ikke ann å deaktivere sendte meldinger, og det er nødvendig for meg ivertfall. (altså slå av utboksen)

den dagen de har det kan det tenkes jeg switcher over litt.

Lenke til kommentar
det er DET jeg nemlig ikke gidder!

jeg hater utbokser! jeg fordrar ikke mobiler som MÅ ha slikt!

grusomt irriterenes den slettinga hele tiden!

5138790[/snapback]

Jeg tror mange er uneig med deg her, utboks er snedig med tanke på å se hva du har sendt å hvem til, men det skulle kanskje gått an å skrudd av/på funksjonen...

Lenke til kommentar

Er enig med arehei i at SE for tiden lanserer mobiler som ikke engasjerer vi som bruker mobilen mer enn å ringe med.

SE gjør dette bevist for å vokse, tjene penger, de følger en strategi og ikke alltid våre ønsker.

:(

Er helt enig i at Nokia med sin N serie er rå om dagen, N80 er en mobil som favner bredt, og en mobil jeg selv kan komme til å kjøpe.

SE har pr dags dato ingen mobil som engasjerer meg hvertfall, de har kanselert flere modeller, og de som er presentert, er kjipe!

P 990 er ikke den suverene mobilen P800/900 var i sin tid...

Problemet er for lite resurser og midler til utvikling.

Nokia har dette, og kan presentere nye modeller og gjøre dette i løpet av kort tid.

Er ikke enig i at SE har fjortiss menyer, tvert om er de vel kjent for å ha fine, intuitive menyer som jeg personlig er veldig godt fornøyd med hvertfall.

Mht innboks... det blir litt fjollete for min del, det finnes ikke en perfekt mobil der ute, og det kommer det heller ikke til å bli.

Å ofre 10 sek på å slette mld en gang om dagen, det bør være mulig å få til..

:)

Det som SE er flinke til (min personlige mening) er å lage små (candybar) mobiler med bra innhold.

Et eksempel på dette er K750/w800...

Det kommer (den skal være klar også faktisk) en oppfølger til W800 om ikke altfor lenge, som vil erstatte begge disse ovennevnte.

:thumbup:

Dette er et bra eksempel på hva jeg mener...

:)

Men så er det de store klumpete klappmobiler, og ingen slider-merkelig!

Og 3 G...

Nei, de trenger noe nytt...ikke bare low/mid end.

Lenke til kommentar
men hvorfor kan ikke sonyericsson bare lage en skikkelig knall en da? noe ala N80...

de lager jo så uattraktive mobiler!

5138564[/snapback]

Langt derifra, SE har 2 meget ettertraktede mobiler på markede nå: K750i og W800i. Så å si at de bare har uatraktive mobiler blir helt feil.

Men at nokia rager desidert høyest er det ikke tvil om.

Lenke til kommentar

Jeg vil nå si at K750i og W800i er absolutt spennende mobiler. Selvfølgelig var førstnevnte mest spennende når den var flunkende ny i mai, men fortsatt holder den seg bra.

Markedets best kamera må da være en litt spennende ting? En av markedets beste musikkmobiler må da også være det? Ellers er det jo klart at de ikke er verdens beste på skjerm og slikt, men så er de jo faktisk et halvt år eldre enn 6280, som ennå ikke er i butikken.

Forstår at de all-over ikke er utrolig spennende, men de har høydepunkter som andre mobiler sliter med å oppnå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...