Gå til innhold

Rykter og nykomlinger fra SE


Anbefalte innlegg

Etter lanseringen av low/mid end mobiler i Juni, kommer det en forventet lansering igjen i September, der det forventes å bli presentert betydelig mer avanserte mobiler, bl.a en smart mobil, en ny W serie (walkman) og den nye toppmobilen i S klasse (svivelform) for å nevne noe.

 

Legger ut et bilde fra den som kan være en prototype av Sakura, oppfølgeren til S700.

(kilde Mobile-review)

post-219-1119734028_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bry dere om fargene eller utseendet pr idag, hvis og om dette er den etterlengtene avløseren av S700, så er det ikke slik den kommer til å se ut når den kommer ut på markedet!

Den skal ha en "metallic" look når den er ferdig etter sigende.

:whistle:

3G, QVGA, 3Mp CCD og Pro Duo.

Høres lovende ut, ser ut som det kan komme en ny high end klapp mobil, Z800 er jo egentlig en "gammel" mobil, dessverre.

:blush:

post-219-1119734729_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Ser helt svært lovende ut dette.

Jeg ble litt skuffet sist gang, siden SE bare presanterte low/ mid end mobiler, så nå gleder jeg meg stort til et slipp av mer avanserte mobiler. :)

 

Jeg er egentlig mest spent på smarttelefonen. Selv om denne oppfølgeren til S700 blir spennende.

Lenke til kommentar
Ser helt svært lovende ut dette.

Jeg ble litt skuffet sist gang, siden SE bare presanterte low/ mid end mobiler, så nå gleder jeg meg stort til et slipp av mer avanserte mobiler. :)

 

Jeg er egentlig mest spent på smarttelefonen. Selv om denne oppfølgeren til S700 blir spennende.

Er mange som ble skuffet ved siste presentasjon, for SE er kjent for sine high end mobiler, men de trenger flere modeler i de lavere segmentene også, derav disse siste presenterte modellene.

September derimot, da begynner vi å snakke, tipper vi vil se mye spennende på slutten av året.

Denne oppfølgeren til S700 som er på bildene over her vil se (farger) som omtrent ipod mini, ifølge ryktene...metalliske

 

:thumbup:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Har mistet litt troen på SE nå. Synd å måtte vente helt til September med å få spennende presentasjoner. Da kan man jo lure hvor lenge det er til de er i butikkene. Men men. Den som venter får se. Jeg hadde virkelig gledet meg til 13.6 når SE skulle presentere nye, og ble veldig skuffet.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Ser ut til å kunne være Ophira/P850, UMTS mobil.

Den skal være ferdig testet, og kan komme på markedet rundt jul, evt 1 kvartal 06.

Sakura skal være ganske lik, men med litt andre knapper (kamera knapper)

Og begge skal være mindre enn S700

 

Disse vil kunne bli presentert i 3 kvartal i en presentasjon.

:love:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Dette er ubekreftet info om Sakura/Ophira

 

 

Sakura:-

 

triband-umts

120 mb internal memory +msd pro

bt V2 class 2

3.2mp cam 2x optical +16 digetal AF

320x240 262k screen

ptt

 

Ophira:-

 

triband-umts

EDGE

5GB hard drive

bt V2 class 2

2.1mp cam 8x digetal AF

320x240 262k screen

2 stereo specker with 3d sound

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Hadde håpet på en heftigre oppløsning på skjermen på disse mobilen her, men det er ubekreftete specs så mye kan ennå skje.

S700 hadde jo samme oppløsning på sin skjerm, og det er jo ingen ny mobil lenger.

 

Ser ut for at disse mobilene (Ophira/Sakura) er svært like i utseendet, skal ha samme svivel design som S700, være noe mindre i fysisk størrelse, og ha forskjellige knappesatser.

Men kan virke som om det blir en felles plattform som K750/W800.

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...