Forumforumforum Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Skjer med folka her a ? Får ikke svar omtrent lenger.. Kjipt når man trenger hjelp :S Virker som alle har tatt ferie en stund ;p Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nå var jeg heldig og så posten din(denne altså) men det ikke sikkert at alle gidder så svare om du spør om noe (no offense såklart). Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Om du får svar avhenger jo om hva du spør om, og ikke minst, hvordan du spør om det. Husk også at det er sommer og færre sitter sannsynligvis foran skjermen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Heldig som så posten jeg også, og svarer det samme: Det er sommer, fint vær ute, da er det mindre folk som sitter foran skjermene sine. Det kan også være at du spør om ting som folk ikke vet svaret på, eller som folk er usikre på, da svarer ikke de fleste. Link til en post eller to som du ikke har fått svar på, eller fått lite/ikke tilfredsstillende svar på, så kan vi sikkert kikke innom Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Feilpostet, denne skulle vært postet under "Tilbakemeldinger om forumet". Forøvrig er det ikke nødvendig å lage en ny tråd for å klage på at du ikke får hjelp... Jeg synes det er direkte frekt å mase på oss brukere fordi vi ikke hjelper deg, det gir meg iallefall ikke noe lyst til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg går ut fra at dette er en tilbakemelding om forumet. Følgelig er den feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg