Nord3ng Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg har en kompis som har en Ford Sierra 2.0L 1985 mod. Når han kjøpte bilen var det satt på et sportsratt, men dette rattet drar til venstre når han kjører. Hvis han skal holde bilen rett så må han holde igjen rattet så det ikke drar mot venstre. når bilen står i ro med hjulene rett så er rattet skeift. Vi prøvde å ta av rattet og sette det på rett (Hjulene var også rett) men dette nyttet ikke. Noen som har hatt noe liknende med sin bil? Hvordan fikser man det? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er vel en slags sperre som gjør at den "drar" mot venstre... Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Men han har kjørt bilen med orginal rattet, og da dro ikke rattet mot venstre. Er det sportsrattet som har en slags sperre da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, det var det jeg tenkte på... Hvis ikke ville jeg heller kjørt med orginalrattet enn et sportsratt som drar mot venstre.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 tekniske spørsmål postes i "Bilteknisk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg