Gå til innhold

Hvilken rolle spiller disse filene i XP?

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å formatere en IBM ThinkPad for så å instalere XP på den senere. Dette gikk imidlertid ikke som planlagt. Den stoppet på 31% i formateringsprosessen. Feilmeldingen var at "Setup cannot copy the file: framebuf.dll".

Alternativene jeg kunne velge mellom å gjøre var enten å prøve på nytt, hoppe over fila eller å avbryte installasjonen. Jeg vil helst ikke avbryte, for det tok ca en halv time på hver prosent den jobbet seg videre med. Jeg har prøvd å prøve på nytt, men det virket ikke. Spørsmålet mitt er da:

Er dette en veldig viktig fil i operativsystemet, slik at det er ufarlig å hoppe over den?

Edit: framebuf.dll var visst bare første filen som gikk skeis, her er en liste over de følgende:

• framebuf.dll
  • fsmgmt.msc
  • fsusd.dll
  • fsutil.dll
  • ftp.exe
  • ftsrch.dll
  • fxsclnt.chm
  • fxsclnt.hlp
  • fxscover.chm
  • fxsshare.chm
  • fxsocm.dll
  • fxsocm.inf
  • g711codc.ax
  • gameport.inf
  • games.inf
  • gcdef.dll
  • gdi.exe
  • genW.chm
  • genprint.inf
  • geo.nls
  • getmac.exe
  • glmf32.dll
  • glosW.chm
  • glu32.dll
  • gm.dls
  • gmreadme.txt
  • gpedit.dll
  • gpedit.hlp
  • gpeditW.chm
  • gpedit.msc
  • gpkcsp.dll
  • gpkrsrc.dll
  • gprslt.exe
  • gptext.dll
  • gptext.hlp
  • graftabl.com
  • graphics.com
  • graphics.pro
  • grpconv.exe
  • h323.tsp
  • h323msp.dll
  • hal.inf
  • halftone.hlp
  • hardware.chm
  • hdwwiz.cpl
  • help.exe
  • hg22d93.icm

Jeg har en mistanke om at dette ikke funker som det skal. Er det noen som vet hva som kan være galt?

Endret av morra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, fant litt info ang. filen se under.

Below you can view helpful information before attempting to download framebuf.dll file or in any way attempt to repair your windows computer system. These dll files are windows system files, highly needed by the windows computer system. If a dll file is missing, computer users may experience various problems, usually error messages showing that the framebuf.dll is missing or corrupted, whenever a program makes a call to the framebuf.dll file.

Information about framebuf.dll, is provided as is and there is no guarantee to be accurate. Please also note that here we only provide framebuf.dll file information, to assist computer users looking for more information about dll files and to fix their windows computer system. You must read and agree to our Terms in order to use this website.

General information

File Name: framebuf.dll

File Size: 9344 bytes (9 KB)

Extended file information:

File Version: 5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)

Company Name: Microsoft Corporation

File Description Framebuffer Display Driver

Product Name Microsoft® Windows® Operating System

OS info NT-Win32

File Type Driver

File SubType N/A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...