RiviEr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hei, jeg skulle flashe Abit IS7 versjonen, men den automatiske prosessen man kan gjøre fra windows gikk surr. Da beskrev de på abit sia at jeg kunne lage en diskett, med windows opstart filer + flash filene. Jeg har fulgt alle punktene, kontrolert at jeg har riktig versjon mot H.K . Restarter maskinen, Disketten booter et Flash utility program, Den venter på input "File name to Program" men godtar ikke noe taste trykk fra keyboarded. Noen som har noen tipps på dette? takk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 prøv å putt keyboard i ps2 porten... værdt et forsøk. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 testa det, feks vis jeg ikke har disketten inne, kan jeg feks trykke enter og se at en melding som sier "please insert blabla" Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Prøv 'Integrated peripherals' og 'onchip pci device' og sett usb mus og tastatur support fra Bios. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 prøv et helt standard ps/2 tastatur da. Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 tjaa: Den er desverre ikke aktiv nå , jeg har resatta cmos og trenger bare og flashe den for og komme på bena igjenn.... BKB: Prøvd det... Lenke til kommentar
RiviEr Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 wohoo, jeg gikk helt tilbake til versjon 1.0 igjenn, da vet dere det andre det også vis noen andre har like stor uflaks som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå