aaabbb666 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hei! Tenkte jeg skulle formatere pc'en min for første gang. Jeg har en dell dimension 8400. MED sata harddisk. Da jeg skulle begynne å formatere fant jeg ikke harddisken, som kommer av at det er en Sata harddisk. "" Derfor trenger jeg drivere, noen som har hatt samme problemet selv, og/eller vet om hvilke drivere jeg trenger? En annen ting er at jeg ikke har diskettstasjon, som kan gjøre det veldig vanskelig å bruke driverne. Men jeg har usb stick, hvis det går ann å bruke? Mvh desp. Mads! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Skal ligge drivere på CD'en.... Normalt kopieres disse til en diskett og blir funnet når du trykker F6 under XP innstallasjonen... Om det funker med en USB stick er vel avhengig av om denne støttes av BIOS uten ekstra drivere.... Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Fikk ikke cd med datamaskinen, os var installert fra før. Bruker xp cd til en annen maskin vi har i huset. Og nej, den finner ikke harddisken når jeg skal formatere. Derfor trenger jeg drivere, eller kanskje det finnes enklere løsninger? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Om OS'et fulgte maskinen skal det finnes en tastekombinasjon som gjør det mulig å hente det på nytt.... Sjekk leverandørens hjemmesider.... Ligger sannsynsligvis på en skjult partisjon på HD'en..... Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takk for hjelpen For dere andre med dell eller med samme problemet, så kan denne linken hjelpe deg på vei. http://www.djdenham.com/8400%20Special.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå