Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg merker at spill kvaliteten blir bedre og at maskinen ikke følger med, trenger jeg oppgradering, på eventuelt hvilke punkter? Specs P4 550J 3,4ghz 1Gb Nanya 400mhz ram x600pro 256mb skjermkort @ 475/550 Hovedkort, noe lik Dette Jeg hadde også lyst på nytt kabinett siden mitt kabinett er noe shabby, tenkte da at ATX er lurest, men siden hk er m-ATX lurte jeg på om dere hadde noen anbefalinger for sokkel LGA775 hk? Og kabinett? Jeg gidder ikke oppgradere til hk kabinett hvis ikke LGA775 er fremtiden, kommer Dual cpuene til å bruke 775, overgangene til m prosessor sokkel, settes de i 775? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Muligens et litt bedre skjermkort, om du skal oppgradere maskinen din. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 M-ATX hovedkort går vel inn i ATX kabinett, skal ikke være noe problem der. men ja, er ikke alltid det er hardware det er noe feil med når spilla blir seige. Kan være drivere og lignende. Men ja, skjermkort hørtes ikke dumt ut. Du har vel antagelig AGP skjermkort nå? Da ville jeg heller kjøpt nytt hovedkort med pci-E og pciE skjermkort istedet for å kjøpe et dyrt agp kort nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg har PCI-e hk og skjermkort nå, siden du ikke visste at alle x600 kort er pci-e, er du sikker på at m-ATX går i ATX kabinetter? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvorfor skal du oppgradere? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 M-ATX hovedkort går vel inn i ATX kabinett, skal ikke være noe problem der. Er du sikker på det? http://www.psdata.no/ps.asp?it=112083&mlevel=010600 Støttet hovedkortformfaktor: ATX/MicroATX http://www.psdata.no/ps.asp?it=108941&mlevel=010600 Støttet hovedkortformfaktor: ATX Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Regner med at stort sett alle kabinetter støtter m-atx.. hvis ikke går det jo ann å borre hull Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Bytt skjermkort og hovedkort du. Intel kommer med nye cpu'er i fremtiden, regner med disse vil være på LGA775-sokkel, forøvrig, hvor mye skal du legge i det? Og kjøp et nytt kabinett og et ATX-hovedkort, hvis du skulle ha nytte av det. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nei, du trenger ikke oppgradering. Hvis du vil oppgradere, er det skjermkortet jeg ville byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå