Gå til innhold

Har DU fått Battlefield2 preorder fra Pcutstyr.no?


Anbefalte innlegg

Tidlig i mai la jeg inn en pre-order på Battlefield 2 med headset hos Pcustyr.no, av den enkle grunn at jeg ville ha spillet (og et nytt headset) i posthylla mi, på lanseringsdagen.

 

Problemet er at jeg ennå ikke har fått spillet (vi er over lansering nå), og de har fått ordinære BF2-utgaver på lager. Pre-order-varenummeret finnes ikke lenger hos PCutstyr.no (i og for seg naturlig nok, ettersom spilletn å er ute), og ordren min med pre-order-settet ligger fortsatt kun som godkjent. Altså, er det ikke sendt.

 

For referansens skyld nevner jeg at jeg selvfølgelig har kontaktet Pcutstyr.no pr e-post (fredag 24. juni), men jeg har til gode å få noe svar fra dem foreløpig. Derfor lurer jeg på om noen andre har hatt pre-order inne hos Pcustyr.no og har fått/ikke fått spillet sitt?

 

Denne kunne forsåvidt gått i webshop-diskusjoner/-tilbakemeldinger, men siden det er såpass produkt-relatert kjører jeg den i utgangspunktet i BF2-forumet.

Endret av Nobu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, dette ser ikke spesielt bra ut. Spørs om ikke det heller blir en vanlig utgave på meg over disk, som du sier. Bah. Hvordan var headsettet som fulgte med, forresten? Noe kvalitet over det i det hele tatt, eller er det bare en gimmick?

Lenke til kommentar

Oooog _der_ kom spikeren i kista, fra PCutstyr.no:

 

Dessverre så viser det seg at varen i din ordre har utgått. Et annet alternativ til denne vil være vanlig battlefield 2 spillet uten headsett.

Men dessverre så er heller ikke dette på lager. Beklager dette.

 

Etter å ha hatt inne pre-order siden begynnelsen av mai? Etter selv å ha sett at BF2 i ordinær utgave var inne på lager og klar til utsending, så fikk jeg ikke beskjed om dette før nå?

 

:nei:

 

Konklusjonen altså, har du bestilt Battlefield 2 som pre-order hos PCutstyr får du ikke Battlefield 2 med headset, og jammen er de ikke såpass sent ute med å informere om dette at du ikke har anledning til å få tilsendt et vanlig eksemplar heller. Sånn kan det gå, og slik gikk det.

Endret av Nobu
Lenke til kommentar
Oooog _der_ kom spikeren i kista, fra PCutstyr.no:

 

Dessverre så viser det seg at varen i din ordre har utgått. Et annet alternativ til denne vil være vanlig battlefield 2 spillet uten headsett.

Men dessverre så er heller ikke dette på lager. Beklager dette.

 

Etter å ha hatt inne pre-order siden begynnelsen av mai? Etter selv å ha sett at BF2 i ordinær utgave var inne på lager og klar til utsending, så fikk jeg ikke beskjed om dette før nå?

 

:nei:

 

Konklusjonen altså, har du bestilt Battlefield 2 som pre-order hos PCutstyr får du ikke Battlefield 2 med headset, og jammen er de ikke såpass sent ute med å informere om dette at du ikke har anledning til å få tilsendt et vanlig eksemplar heller. Sånn kan det gå, og slik gikk det.

ALT for dårlig av pcutstyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...