bj0rnar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tid for innkjøp av nytt tastatur (det gamle er skrevet ihjelp ). Jeg har for ca. et halvt år siden invistert i en trådløs mus, en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Night vision. Kan ikke forestille meg noe annet enn et trådløst tastatur, så det skal jeg ha. Men, vanskelig å finne et trådløst tastatur uten medfølgende trådløs mus! Uansett, et tastatur som ser godt ut, og matcher bra til det jeg har fra før av, er Microsoft Wireless Optical Desktop Elite. Med dette tastaturet følger det med en trådløs mus (som jeg ikke trenger, er meget godt fornøyd med den jeg allerede har, og vil ikke bytte bort den). Jeg regner med at musa og tastaturet går på samme mottaker/sender. Vil min nåværende trådløse mus fra MS funke sammen med dette nye tastaturet fra samme produsent? Isåfall kan jeg bare kaste den musa som følger med, og bruke det nye tastaturet og den "gamle" musa sammen! Vil det fungere? Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 hmm...det vet jeg faktisk ikke. Men du kan jo prøve det ut da! Så du trenger kanskje ikke kaste musa so mer med Dessuten finnes det også noe som heter returrett. Men begge tilhører jo microsoft, så det mest menneskelige ville jo ha vært å regne med at det passer sammen, men vi vet vel alt microsoft har kommet ut med i årene Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg vil tro at de passer sammen, ettersom de sannsynligvis går på samme frekvens. Sikker er jeg derimot ikke, fordi Mircrosft kan ha skiftet frekvens en gang mellom tiden du kjøpte musen og tastaturet. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Er det ikke en slags funksjonalitet i slikt utsyr som skal hindre at det er mulig? Husker det var slik i starten at noen hadde problemer med at de flytta musepekeren til naboen osv... Mener de fant en løsning på det.. Nå er jeg ikke sikker, men tror det kan bli litt trøblete Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 mener at jeg har lest en plass at det skal funke helt glimrende, men jeg er ikke sikker jeg heller Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Heh, ingen som vet sikkert altså Får sende en mail til microsoft da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå