cyberspin Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Dette var etterlengtet :smile: Endelig har vi minikamera fans fått vår egen forumavdeling .. så da er det bare å vente på nye og bedre versioner av våre kameraer .. forbedret bildekvalitet blitz og lcd skjerm blir neste skritt !! (Ps! Vi gleder oss) Lenke til kommentar
kikken Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Helt enig. Jeg var en av de første som kjøpte meg Gsmart mini I, og siden har det blitt mini II. Dette er jo gøy.... Lenke til kommentar
ralex Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Kjempe moro :smile: Elsker allerede mitt gSmart. Har tatt haugevis av bilder. Har det med meg overalt. Tar suverene himmel bilder :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Husk at bilder kan postes her: http://galleriet.akamera.no/album17 MLW Lenke til kommentar
aTTo Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Digger rett og slett dette kameraet!!har ikke funnet helt roen med det enda, men det er slikt som kommer med tiden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå