Gå til innhold

Musematte til ms 3.0 mus.

Anbefalte innlegg

Forleden dag gikk icematen i gulvet og ble omgjort til 1000 biter, og er nå på utkikk etter en ny matte. Jeg likte den gamle icematen så som så. Den bråkte og med en gang det kom et lite sandkorn e.l var det en helt forferdelig lyd, pluss at musa glei ugjevnt (noe pga dårlige skatez though).

Jeg har nesten helt sikkert bestemt meg for at det ikke blir noe glassmatte denne gang, noe pga jeg har en tendens til å slå på ting og kaste ting i bakken, noe som ikke glassmatter liker veldig godt. Jeg har sett på blant annet Steelpad S&S, og jeg har og hørt mye godt om QPAD, men jeg er litt skeptisk til tøymatter.

Matten skal altsa bruker til en ms 3.0 mus, og brukes mye til spilling, for det meste CS. Jeg ønsker en matte med så lik gli som icematen, bare uten disse ubehagelige lydene, og skal helst ikke være laget av glass.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q-Pad Lowsense er veldig fin. Selvom Icemat er best ;)

ehh q-pad er best da menm.. :!:

har selv q-pad low sence og er kjempe fornøyd. bruker dog mx510

men beste vennen min hadde ms.3.0 før han bytta til ms.4.0 og den funka kjempe fint sammen med q-pad.. foresten så sliter ikke q-pad så fælt på glidesa som eks ice-mat og steelpad :yes:

Lenke til kommentar

Har brukt icemat tidligre på 3.0 men jeg fikk ripa den opp så den ble buggete.

Kjøpte steelpad har brukt den ei stund , helt grei kankje ikke så bra glid som ice men den er ett godt alternativ.

Synnes icemat ble hard å ha hånda mot og dugging osv.

Steelpad har ett fjærenede underlags matte som hjelper litt på det med hardhet.

Liker den bedre som javnt over.

Steelpad går fint å spraye med silcon spray hvis en vil lav friksjon , funker helt fint for det :thumbup:

Lenke til kommentar

Anbefaler deg Allsop musematte fra Elkjøp... Kjapt,billig og ikke minst: treffsikkert i cs.. folk whiner om cheat. Glem alle de "merkene" icemat osv... vanlig Allsop holder til alt og er deilig å hvile hånda på :thumbup: Betalte 40 kr for mitt

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler Q-PAD LowSense, har den selv (dog med mx510) og er kjempefornøyd :thumbup:

Musa glir veldig godt!!! og jeg bruker ikke mouse-skatez...  :roll:

:yes: så sant så sant.. burker ikke skatez jeg heller men skal kjøpe meg hyper glides nå straks :yes:

q-pad low sence er foresten veldig stor og fin å bruke. kan rulles sammen. bråker ikke. sliter ikke på skatez, kjempe tøff å se på. og sist men ikke minst musa får mega god gli

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...