kurrikill Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 heizANN, er det noen som har testet dette spillet?? ka e intrykket? e live delen bra? eg får det snart.. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hei du! Har spillet og det er knallbra! Ble først og fremst overrasket over grafikken Men da jeg startet å spille så trodde jeg at det skulle være et sånn "Mario 64 spill",men nei da. Du er i full krig! Har ikke fått prøvd Live siden jeg ikke har tilgang til det, men spillet er knalltopp! PS: Det er verdt å kjøpe spillet Endret 25. juni 2005 av vizit Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 har ikke spillt det siden jeg ikke har xbox, men har n64 versjonen som det er basert på (bad fur day), og hvis det er ganske likt det, er det knallbra! verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 hr 64 versionen azzå!...er fan;) Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 noen flere kritikker??.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har tenkt til å kanskje, bare KANSKJE kjøpe spillet, jeg har noen spørsmål. 1.Er det verdt å kjøpe for en som ikke har Live? 2.Er det noen oppdrag i spillet der man har en tidsgrense 3.Er det verdt 599,- ? Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har tenkt til å kanskje, bare KANSKJE kjøpe spillet, jeg har noen spørsmål. 1.Er det verdt å kjøpe for en som ikke har Live? 2.Er det noen oppdrag i spillet der man har en tidsgrense 3.Er det verdt 599,- ? Har du spillet på nintendo 64? Hvis ikke så syns jeg det er verdt pengene i hvertfall, det eneste som er dumt er at de fjerna den gamle multiplayern Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 kjøpte meg spillet idag har ikke fått spilt så veldig mye på grunn av Viking kampen, men synes spillet er ganske bra det er verdt å kjøpe Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 lurer på en ting jeg har en 32 tommers TV nede når jeg spiller singleplayer fylles hele skjermen ut hele skjermen fylles på alt annet også, men ikke når jeg spiller Mutiplayer med en venn da presses bildet sammen sånn at det er helt svart i kantene virker litt rart har prøvd å få fikset dette noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 jeg synts det er verdt og kjøpe uten live,har prøvd det nå!. Har komT til teddizene og er svært fornøyd...men det kommer jo annpå som du liker spillet da.. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Veldig kjedelig spill etter min mening. Enig med Gamer.no`s anmeldelse på 6/10. Så frem til dette også så ble ganske skuffet. Gameplayet føles gammelt, og det er det jo også. Bra grafikk, ikke så mye mer. Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har noen opplevd av lyden er fukka på Conker? Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 nei min lyd funket perfekt når jeg spilte det....kordan då mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå