Forumforumforum Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er det vitså klokke denne ? Denne isåfall, hvordan ? hadde vært fint med evt. linker til guider, eller et sted jeg kan finne ut hvordan.. Har ikke brydd meg om det før egentlig.. Tenkte jeg skulle prøve bare Har dette hk'et til info Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Northwood CPUer clocker somregel en god del. Her har du link til hw.no's overclocking guide Vet ikke hvor mye du kan få ut av CPUen med det hovedkortet, men det er bare å prøve. Bare ikke sett volten over 1.7 på CPUen. Hvis skjermen blir svart etter du har satt opp FSB hastigheter, så hold tunga rett i munnen å skru pcn din av og på 3 ganger på rad, så skal BIOSen ha resatt seg. Eventuellt spørre noen her. Sikkert noen som kan hjelpe deg vøtt Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 . Hvis skjermen blir svart etter du har satt opp FSB hastigheter, så hold tunga rett i munnen å les følgende: [Link] Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Northwood CPUer clocker somregel en god del.Her har du link til hw.no's overclocking guide Ja det var jo en sinnsyk stor og omfattende guide! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Dette kan vere en fin tråd å lese. [Link] Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 ja ! Kjører på 3,22 ghz nå ( 3,0 orginalt) uten at det blir varmere Skrudde FSB'n opp fra 200 til 213.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 tja, gøy og gøy men tviler på at jeg merker noe sånn plutselig ;P var oppe på 3,5 nesten men ble litt varmere da x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå