Wrath of The Duck Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 fikk et nytt gainward 6800gt PCIe i dag... monterte, boota og instalerte drivere reboot og får feilmelding om at skjermkortet får for lite strøm.. jeg åpner pcn for å se at strømmen står i...strømkabelen som går inn i gfx er to molex som blir forgreinet inn i en ny plugg.... da oppdager jeg at den røde kabelen som går inn i den nye kontakten har falt ut... problemet er at det er to hull uten kabel og jeg vet ikke vilken som er rett... vil ikke prøve siden jeg er redd for å ødelegge gfx dersom jeg setter i feil hull.... er mild sakt forbandet og frustrert..jeg har ikke lyst å sende tilbake gfx til komplått.no akkurat nå for så å vente en uke uten pc... hvis noen som har samme kort gidder å åpne pcn å se etter blir jeg multiglad ... svar fort... jeg vil prøve bf 2 håper dere forstår hva jeg mener og kan hjelpe meg Lenke til kommentar
BKB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 er det i molex kontakten den røde kabelen har detti ut? kan vel bare kikke på en av de andre å koble det sånn som det ser ut på de. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 nope... der er i den nye pluggen. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 På selve skjermkortet? den kontakten du skal koble på skjermkortet må jo ha samme plassering av kabler. så de møter hverandre. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 ja det er den pluggen som skal inn i skjermkortet... tenkte på d jeg også... men det går ledning til begge to... derfor jeg er redd for å prøve meg fram Lenke til kommentar
BKB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kommer vel egentlig ann på hvor lyst du har til å spille bf2, 50/50 sjanse for at det går bra Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ser ut som de røde kablene skal sitte ytterst: http://www.skynet-online.de/images/artikel...ltra2400/03.jpg Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 nei det er ikke en sånn type plugg.... ser noe slik ut http://www.ee007.com/news/upFile/200411file/200512819231.JPG Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 :!: :!: :!: :!: jeg tok de svære ballene mine og gutsa litt..... prøvde et hull... det funka tydeligvis..... ikke rart d funka så store baller som jeg har Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 LOL :-) Ta vare på dem du ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå