Lanka Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har prøvd å få vellykkede bilder drøssevis av ganger ved å sette meg i en telefonkiosk. Men alle bilder som popper ut er like avskyelige. Derfor lurte jeg på om det er lov å ta et hjemme og modde det til riktig str i PS. Eller blir det sett på som noe ulovlig, at det er tatt i hjemmet istedetfor i en Fotoboks. Hvilke kriterier må jeg isåfall følge for å få det riktig? - Hvit bakgrunn - Svart/hvit? Det er snakk om Visa-kort. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Eneste kriteriet er vel at bildet tydelig viser hvordan du ser ut slik at det kan bli brukt som identifikasjon? Antar at hvit bakgrunn er mest hensiktsmessig. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 njaa.....du kan vell ikke dette....tror jeg "de" må være sikre på at det er deg på bildet....lett å "fikse" litt for mye på et bilde. du må vell også ha hvit bakgrunn og i profil...men men...ring banken din du Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 i profil? WTF? hvorfor? Altså når jeg avleverer søknad om nytt kort med bilde, så klarer jeg idioten bak skranken å se at det er meg da? Hvorfor skal det være no galt i det da? Hodeplagg er vel heller ikke lov? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tar de ikke bilde av deg i banken da? Gjorde det her hvertfall.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Koster jo 50 kr. Bortkasta spør du meg, når man på forhånd vet at det blir mislykket Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Bilde på mitt Visa election er tatt med webcam. Skrevet ut i fotopapir, funka fint det Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det bør helst være med hvit bakgrunn, og det ene øret skal vist være synlig(ergo litt i profil). Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Tok bilde til busskortet mitt på badet ^^ Men som tidligere sagt; Hvit (eller annen helfarget bakgrunn) og se normalt rett inn i kameraet, så går alt bra. Til bankkortet mitt tok dama i banken bilde av meg med snærre kamera du får bildet ut med en gang -Jar Endret 25. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Jamen da er jo saken klar. *finne fram kamera og knipse* Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 En fin mulighet til å fikse på div feil og mangler på ansiktet Ikke noe uren hud eller vorter i ansiktet etter er runde i PS Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det er på en måte litt flaut også da Hvis noen skal kontrollere legget ditt. Så viser du det. Så tenker de inni seg : Hmm, jasså ja. Slik så han ut før ja. Se på urenhetene han har nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå