DreamT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hei! Når jeg spiller steam eller GTA:SA så detter jeg ut til skrivebordet hele tiden! Det er fryktelig irritabelt.. Jeg har kjørt adaware mange ganger men det funker ikke! hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Nope! Jeg har fx5600 med 256 minne! Trenger svar raskt Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) formater Endret 25. juni 2005 av hjemme_kos Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Nei, jeg skal ikke formatere! Har du ikke et bedre svar? Jeg skal formatere snart men ikke enda! Ikke før jeg får brent ut all dataen jeg har på pcn! Ingen som vet hva jeg kan gjøre, fryktelig irritabelt og dette ut hele tiden! takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 nye drivere? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Det kan vel ikke ha noe med driverne og gjøre når jeg detter ut til skrivebordet?!? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ja, det kan hende.. oppdatèr driverene..det kan være en lur idè ?! Ikke før jeg får brent ut all dataen jeg har på pcn! Har du bare 1 partisjon ? Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nei, jeg skal ikke formatere!Har du ikke et bedre svar? Jeg skal formatere snart men ikke enda! Ikke før jeg får brent ut all dataen jeg har på pcn! Ingen som vet hva jeg kan gjøre, fryktelig irritabelt og dette ut hele tiden! takker for alle svar! det samme skjedde med en kamerat av meg og når han formaterte funket alt fint etterpå. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg har to hardisker men skal snart brenne ut uansett.. Jeg har ingen windows disk så jeg kan ikke formatere! Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvor kan jeg oppdatere driverne? Skal jeg slette de første før jeg installerer de nye? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvor kan jeg oppdatere driverne?Skal jeg slette de første før jeg installerer de nye? du har et nvidia-kort og lurer på hvor du kan oppdatere driverne? har du prøvd på nvidia.com? ja, slett de gamle driverne før du oppdaterer. et lite tips: hvis du har to disker, så ikke kjør dynamisk oppsett. da slipper du å ha én c: -disk, slik du antyder at du har. kjør windows og programfiler på en egen c: -disk, slik at du kan ha backup på en d:-disk. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Problemet er at windowsn ble lagt inn på C: disken og den er på 160 gb, og den andre hardisken er partisjonert i 4 disker men er bare på 40 gb! Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Hvor sletter jeg driverne da? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg fant både "NVIDIA DISPLAY DRIVERS" og "NIVIDIA DRIVERS" på legg til eller fjern programmer.. SKal jeg slette begge? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Nå har jeg lagt inn de nyeste driverne fra nvidia! Men jeg detter ut fortsatt i spillene! Selv om pcn har blikk bedre og raskere! Takker for det i vertfall! Men kunne tenkt meg hjelp til det med at jeg detter ut!? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har du noen programmer som ligger i bakrunnen og vil hele tiden "frem" kan være alt fra norton til lyddrivenre (en kompis av meg måtte fjerne de vedlagte lyddriverne til hovedkortet fordi at de førte til tap av fullscreen.) Har du kjøpt spillet orginalt så er del sikkert noen updates på hjemmesiden til take2games http://www.take2games.com/ Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Når jeg skal se film nå så blir alt helt uklart! Det er skikkelig lyst og jeg har prøvd og justert contraseten og alt dette men det er fortsatt helt fucka! Hva kommer det av? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Ingen som vet hva jeg kan gjøre med problemet ovenfor? Lenke til kommentar
Zolrath Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Problemet med å vise film riktig har muligens noe med kodeket du bruker. Jeg hadde Nimo Codec Pack installert på PC'en min, og da ble det kødd med alt av XVid-filmer (for høy lyshet og kontrast, slik du beskriver). Avinstallerte kodekpakken, og da klarer windows tydeligvis å bruke det riktige kodeket. Så mitt tips er: Avinstaller gammelt kodek og installer på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå