Gå til innhold

Krigsfilmer til Anbefalninger?


Mammuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes den er dårlig. En mann som lærer seg kulturen og alt sånt båss, så helt i slutten når alle samuraiene er så modige at soldatene griner er så dårlig at jeg må le. Godt jeg ikke så den på kino for det hadde vært flaut. Hvis du vil ha en latter så se sluttscenen. Gidde ihvertfall en god latter så dårlig og kjedelig den filmen var.

De gråt ikke fordi Samuraiene var modige (vel, indirekte, jo), men fordi de innså alt de hadde mistet ved å forsake sin eldgamle kultur til fordel for vestens teknologi og effektivitet.

Lenke til kommentar
Du tenker på Enemy At The Gates? Den er jævelig bra iallefall  :)

 

"Vasilij" elns heter han ene..

Herre. Unnskyld meg, men [hatemode]

 

Hvordan i helvete er det mulig å si at dette er en bra krigsfilm? Skal innrømme at den er bra i starten, særlig scenen hvor de krysser Volga med båt og entrer slagmarken på andre siden. Meen, etter det blir hele historien helt pinlig unøyaktig og enormt klisjefylt. Ble nesten kvalm.

 

[/hatemode]

 

Hvis jeg skal følge topic, vil jeg gjerne anbefale Band of brothers som et essensielt verk som er utrolig beskrivende og forseggjort. Det at man følger personene gjennom hele krigen gjør denne serien veldig spesiell for min del, og den er kanskje den "filmen" jeg vil gi min varmeste anbefaling. Ellers vil jeg også trekke frem Platoon og Saving private Ryan som noen av de beste krigsfilmene jeg har sett.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Hvis jeg skal følge topic, vil jeg gjerne anbefale Band of brothers som et essensielt verk som er utrolig beskrivende og forseggjort. Det at man følger personene gjennom hele krigen gjør denne serien veldig spesiell for min del, og den er kanskje den "filmen" jeg vil gi min varmeste anbefaling. Ellers vil jeg også trekke frem Platoon og Saving private Ryan som noen av de beste krigsfilmene jeg har sett.

-Apocalypse nå

-(Garantert) Den kommende Pacific war mini-serien, lagd av Band of Brothers skaperene

Lenke til kommentar

Herregud The Punisher er så utrolig dårlig...i begynnelsen så blåser han ut til havs så får han julenisse skjegg, en som får trukket ut percinger fra tungen men snakker fremdeles ikke. Vet ikke hvordan noen kan like den filmen? Hadde aldri sett den vis jeg visste at den var så dårlig. Rett før jeg bare avsluttet filmen og brukt tiden på noe annet.

Lenke til kommentar
Herregud The Punisher er så utrolig dårlig...i begynnelsen så blåser han ut til havs så får han julenisse skjegg, en som får trukket ut percinger fra tungen men snakker fremdeles ikke. Vet ikke hvordan noen kan like den filmen? Hadde aldri sett den vis jeg visste at den var så dårlig. Rett før jeg bare avsluttet filmen og brukt tiden på noe annet.

Tja eg likte den veldig godt, men smak og behag. Var litt av noen negative kriterier du kom med der, julenisseskjegg og at en person i filmen stiller opp for en annan mann ved å ikkje røpe kor han er, noe som ville ført "the Punisher" til døden?

 

Kunne eg sagt at Star Wars episode 3 var elendig fordi Anakin gjikk over til den mørke siden, fordi han var den utvalgte? Nei er litt uggen her eg sitter nå, eg vet det...

Lenke til kommentar
Dette er en actionfilm, men den er INMARI BRA; The Punisher

Sorry for to poster etterhverandre altså, men "The Punisher" er å gå for langt!!

 

Det er en av de desidert dårligste filmene jeg har sett!...

The punisher har forsåvidt ingenting i denne tråden å gjøre for 5 flate øre :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...