terjel Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg ny PC fra komplett. I hardvarekonfig, og diverse andre steder på maskinen ser jeg at den har 2 HD à 250 GB, akkurat som jeg bestilte. Allikevel på "min datamaskin" menyen står det kun Partition_1 (C:), og denne disken er på 250 GB...hvordan får jeg frem den andre? slik at denne f.eks heter G: og står under samme skjermbilde? Kort fortalt, jeg vet at maskinen har 2 HD..men får kun benyttet den ene! Den andre finner jeg da ingensteds... Noen som vet hvordan jeg kan rette på dette? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 høyreklikk på my computer --> manage my computer --> disk management, og formater den, da vil du finne den. Lykke til. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for tips...men får ikke formatert den! Den kommer opp sammen med den andre disken under disk management..men nesten ingen valg når jeg høyreklikker eller i menyen. I motsetning til den "friske" disken, der har jeg mulighet til bl.a formatering. Hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Høyreklikk helt til venste (ikke i diskspace området ) og velg initialiser disk . Lenke til kommentar
terjel Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takk for hjelpen! Da fikk jeg alt på plass. Et spørsmål til, jeg har kjøpt 250gb disker, men de står bare som 239gb under "min datamaskin"...hvorfor? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Takk for hjelpen! Da fikk jeg alt på plass. Et spørsmål til, jeg har kjøpt 250gb disker, men de står bare som 239gb under "min datamaskin"...hvorfor? Sticky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå