Gå til innhold

Noen spørsmål som må besvares

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en ivrig WoW spiller, og ønsker å lære meg mer om dette fantastiske spillet. Leste om BG her om dagen og plutselig poppet det inn noen spørsmål som jeg vil ha svar på. Selvfølgelig er ikke alle mine spørsmål om BG, men prøv å besvar dem:

1.

I BG, er det noen sivilians der?

2.

Hva skjer hvis man går ut av BG, og inn igjen? Vil du da ha alle deathsa og killsa dine "itakt" da? Eller vil de værra nullaut?

3.

La oss si at jeg er rank Private. Da kan jeg kjøpe meg Private Guild tabard. Hva skjer hvis jeg går under den ranken jeg er da? Vil de jeg har kjøpt som krever den og den ranken da "dø"?

4.

Hvorfor er det så mange Gnome mages, mens så få Human mages? (eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det :blush: )

Takker for ALLE svar...

MVH

Isdas

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg er en ivrig WoW spiller, og ønsker å lære meg mer om dette fantastiske spillet. Leste om BG her om dagen og plutselig poppet det inn noen spørsmål som jeg vil ha svar på. Selvfølgelig er ikke alle mine spørsmål om BG, men prøv å besvar dem:

1.

I BG, er det noen sivilians der?

2.

Hva skjer hvis man går ut av BG, og inn igjen? Vil du da ha alle deathsa og killsa dine "itakt" da? Eller vil de værra nullaut?

3.

La oss si at jeg er rank Private. Da kan jeg kjøpe meg Private Guild tabard. Hva skjer hvis jeg går under den ranken jeg er da? Vil de jeg har kjøpt som krever den og den ranken da "dø"?

4.

Hvorfor er det så mange Gnome mages, mens så få Human mages? (eller er det bare jeg som har fått inntrykk av det :blush: )

Takker for ALLE svar...

MVH

Isdas

1. ingen sivilians der.

2. vet ikke

3. vet ikke

4. fordi gnomer har 5% mer intelect, ergo mer mana og de er mye kulere som mages enn humans ;)

1. Kills beholder du uansett (men kan hende selve statistikken i BG blir nulla ut, dette har rimelig lite å si), men det kan hende du mister "flaggbonusen".

3.

Har du først blitt private, tror jeg ikke du kan miste den ranken, men den armoren du kan kjøpe på høyere ranks blir rett og slett "ubrukelig" om du mister rank. Du beholder fortsatt armoren, men du kan ikke bruke den før du har "bygd opp" igjen ranken.

4. En grunn til: Gnomes er SMÅ, noe som hjelper veldig som mage i gruppe-pvp, siden du IKKE vil at folk skal angripe deg (tauren= /cry).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...