kengdal Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Irriterende uhørbar drittmusikk. What I think. +1 + 1 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Misliker det. Mest pga en del kompiser av meg som går konstant og synger på det på en eller annen fest eller er nødt til å sette det på anlegget. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 jeg syntes det er ganske bra.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg synes Kaizers Orchestra er no forbannet skvip. Blir seriøst syk i sinnet av å høre sangene deres. Endret 28. juni 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Liker absolutt musikken til Kaizers Orchestra... Men jeg kan godt skjønne dem som ikke gjør det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Irriterende uhørbar drittmusikk. What I think. +1 + 1 ^1 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kom med begrunnelser, ikke bare "+ 1"... Lenke til kommentar
ape i båt Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 9. april i Spektrum! Billett i boks Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Drøm Hardt, Salt&Pepper, Evig Pint, Ompa til du dør, har ikke hørt alt for mye av de, men de enkelte låtene jeg har hørt synes jeg er ekstremt bra. Så de live på Steinkjerfestivalen, bra trøkk der Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noe bra, men også en del som jeg ikke liker så godt. Må vel nesten si Tumor i ditt hjerte er en av mine favorittsanger for tida. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=k-c1poHjbCM Så nydelig og dyster. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Til å være norsk er Kaizers originalt og ganske god musikk. Ikkje min favoritt, men dei har sine stunder. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 epic bump is epic Går greit mtp at de slipper ny plate snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Når denne tråden ble opprettet sa eg ca følgende ; Jeg synes Kaizers Orchestra er no forbannet skvip. Blir seriøst syk i sinnet av å høre sangene deres. For ett par år siden fallt eg pladask for ett par låter fra Vare demoner plata, "prosessen, Die polizei og medisin og psykiatri" for å nevnde noen. Hele den plata vokste kjappt på meg, og resten av utgivelsene måtte sjekkes ut Det er godt at musikksmaken kan forandre seg med årene, for Kaizers Orchestra har gitt meg mange timer med god og minnerik musikk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå