Pasient Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Selv mener jeg at Kaizers er genialt. Jeg finner ikke en sjanger og putte de i, fordi musikken er så "langt borte" fra det jeg vanligvis hører på. Første albummet (Ompa til du dø) er rett og slett fantastisk. Det som fanger meg med Kaizers, tror jeg må være at hele albummet er en historie fra et russisk mafia miljø, tror jeg. Vokalen er utrolig bra, spesielt på sangen "Bris". Det andre albummet (Evig pint) følger opp på samme måte. Det er ikke fult så bra som det første, men er fortsatt utrolig bra. Nesten samme historien som det forrige. Jeg har nettopp hørt "Maestro", deres nye singel. Å den fikk meg til og glede meg noe sinnsykt til det nye albummet. I velkjent Kaizers stil. SÅ. Hva er dine meninger? Liker du Kaizers, eller mener du det er et forferdelig bråk? Dine meninger her takk. EDIT: "Evig Ping" Endret 27. juni 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Kaizers Orchestra, enten så elsker man de eller så hater man de. Jeg for min del elsker de. Fantastisk band! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 X'en til kameraten min hørte på Kaisers konstant, så jeg kan vel si at jeg har gått ganske lei Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Kaizers Orchestra, enten så elsker man de eller så hater man de. Jeg for min del elsker de. Fantastisk band! Ganske rett det der. Har aldri møtt noen som bare liker Kaizers "litt". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Var faktisk bare to stk i troppen min som digger Kaizers, resten avskyr de som pesten. Bombe at det var de to ubertr00e metalkara med forkjærlighet for dårlig film som stod alene... igjen. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hørte Kaizer live på Mandela konserten, de var helt rå. Blir ikke til å glemme det me det første Lenke til kommentar
W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Liker Kaizers litt. De har en del kule sanger! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 kizers kunne ha vært genialt, men pga for mange irriterende sanger kontra bra sanger, ligger de heller bare på "veldig bra" på min skala Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Irriterende uhørbar drittmusikk. What I think. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ..Det andre albummet (Evig ping) følger opp på samme måte.. Som WoW-hore flirte jeg litt av den. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har bare hørt det første albumet, men det synes jeg er kult... Oppfinnsomme er de også Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Liker Kaizers utrolig godt, og jeg kan ikke si det gode inntrykket ble noe mindre etter å ha sett de live. Kanskje Norges beste live band! Endret 25. juni 2005 av miCro Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har ikke sett de Live selv, men de virker som et godt Live band. Liker musikken dems, veldig spesiell musikk. Noen ganger kan det være litt FOR bråkete og umusikalskt ( Riktig? ) da.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Liker Kaizers, men det er langt fra yndlingsbandet mitt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Irriterende uhørbar drittmusikk. What I think. +1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Første albumet er ålreit. Best når de har med litt "pling bang KRÆSJ" og bænging på oljefat. Maestro greia kjedet meg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Uten å lese hva noen andre har skrevet først: Kaizers Orchestra er rett og slett det mest geniale som har vokst opp fra Jærens forblåste landskap. Som live-band er det ren og skjær undeholdning, og personene bak instrumentet eier masse karisma. Lydtrykket er bra, og å se vokalisten synge i det ene øyeblikket og videre slå for full kraft på oljefat og lignende i det andre øyeblikket, er imponerende. Må hell og lykke være med dem på sin vei i utlandet. Endret 26. juni 2005 av anth Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Så de live på Mandelakonserten i Tromsø, de var sykt bra da ihvertfall Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hey, Kaizers kan være j**lig bra, hvis de har dagen. Derimot har jeg ikke like bra erfaring med folka av scenen. Jobber som frivillig for et konsertlokale, og Kaizers var innom 4-5 ganger i løpet av et år når og etter de tok av i Norge. Jeg merka at de raskt tok til seg suksessen, de fikk litt primadonna nykker. Ikke alle var like ille da. Trommisen er grei, han ble sammens med et kvinnfolk jeg kjenner. Vokalisten, Jan Ove (eller Janove som han nå så teit heter), var i en annen klasse. Han virka ofte j**lig arrogant, han var kongen og det var det liksom. Kan hende jeg bare traff på'n når han hadde en dårlig dag, men jeg har ikke særlig respekt for han som person. Men musikken er rå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har ikke hørt så mye, men det jeg har hørt har jeg likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå