jegerenfisk Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hej hej.. for noen dager siden kom det et kjempe smell fra min pc.. Aner ikke hva det er. Åpnet kabinettet og sjekket for synelige feil, men fant ingen. Pc en startet problemfritt. Så i dag skjedde d igjen. Mens jeg satt på internett så kom det et smell så høyt at eg satt colaen i halsen og hoppet i taket. åpnet pcen nok en gang men fant ingen feil. Denne gangen startet den like problemfritt som forgje gang.. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd her? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er det sånn å forstå at maskinen slår seg av når det smeller? Hvor gammel er maskinen? Har du noe annet enn standardkomponenter i maskinen? Hmm... hvilket merke er det på strømforsyningen og hvor mange watt gir det? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fint om du kunne skrevet litt om åssen pc du har. men kan ikke være en kabel som plutslig kommer inn i en av viftene da? så det blir bråstopp ellernoe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå