Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Hvordan får man commander poeng? Får en commander poeng kun av artykills? Enn med supplydrops? Eller uav? Gjelder også kills gjort med inf våpen mens en er commander...

Man får ikke flere poeng av å Slippe artillary, man for mer kills, men de teller ikke som poeng. Hvis du er commander og dreper noen vil du ikke få poeng for det, Man får poeng av å gi ut artillary, supplies, osv.. når folk i squadene ber om det, får poeng når folk får mer hp eller ammo av suppliedroppen, Poeng for å gi ut masse forskjellige ordre til squadene og sikkert litt mer ;) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,05/07/2005 : 15:50]
Nå mangler jeg kun Basic pistols, og basic knife før jeg har absolutt alle basic badgene.. :evil:  

Dei er harde.. Uff!

Hvor mange kills skal til for å få basic rifle, shotgun, pistol, knife, evt. andre?

Dette gjelder kun kniv og pistol, og man må ta 7 stykker på en runde.

 

Se her:

http://www.forumplanet.com/planetbattlefie...419&tid=1685558

 

VELDIG MYE GOD INFO DER :w00t:

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Her er de forskjellige rankene:

1. Private -- 0 Points (Starting rank)

2. Private First Class -- 500 Points

3. Lance Corporal -- 1000 Points

4. Corporal -- 10,500 Points

5. Sergeant -- 25,000 Points

6. Staff Sergeant -- 50,000 Points

7. Gunnery Sergeant -- 75,000 Points

8. Master Sergeant and 9. First Sergeant -- 150,000 Points*

10. Master Gunnery Sergeant and 11. Sergeant Major -- 250,000 Points*

12. Sergeant Major of the Corps -- 2,500,000 Points

Lenke til kommentar
,05/07/2005 : 17:12] Mine medaljer og stash :p

Sa¤#n!!!! Du er jo bedre enn meg :whistle:

 

QUOTE (chokke @ 05/07/2005 : 16:15)

hvorfor har de *?

 

 

Fordi der står to rank grader der, men dei er egentlig like, men det er uvisst hvordan dei vil bli brukt..

Eller noe sånt..?

hmm, det skal egentlig ikke så mye til for å være bedre enn deg, jeg la netopp merke til at du har sittet 10 timer i tanks og mesteparten av dine kills var fra tanks. Det er ganske noobete å spille med tanks hele tiden. Dritlett å få kills da.

 

Men det rankingsystemet suger, Det registrer ikke litt en gang alt du gjør. Jeg fikk Basic knife combat i dag, men den har ikke blitt registrert, men awards eg har fått etter den har blitt registrert. Jeg har også merket at jeg har mistet et par gullmedaljer, + at jeg fikk Purple hearth :blush: medaljen for mange dager siden, men den har aldri blitt registrert.

Lenke til kommentar
,05/07/2005 : 17:12] Mine medaljer og stash :p

Sa¤#n!!!! Du er jo bedre enn meg :whistle:

 

QUOTE (chokke @ 05/07/2005 : 16:15)

hvorfor har de *?

 

 

Fordi der står to rank grader der, men dei er egentlig like, men det er uvisst hvordan dei vil bli brukt..

Eller noe sånt..?

hmm, det skal egentlig ikke så mye til for å være bedre enn deg, jeg la netopp merke til at du har sittet 10 timer i tanks og mesteparten av dine kills var fra tanks. Det er ganske noobete å spille med tanks hele tiden. Dritlett å få kills da.

 

Men det rankingsystemet suger, Det registrer ikke litt en gang alt du gjør. Jeg fikk Basic knife combat i dag, men den har ikke blitt registrert, men awards eg har fått etter den har blitt registrert. Jeg har også merket at jeg har mistet et par gullmedaljer, + at jeg fikk Purple hearth :blush: medaljen for mange dager siden, men den har aldri blitt registrert.

det er ikke mye noobete å kun sitte i tanks. Spesielt for klan spillere så er det vikig å spesialisere seg på enkelte ting å da er det jo perkfekt at han spesialisere seg på tanks siden det ikke er så mange som gjør det fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...