Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Endelig etter å ha prøvd i 12 dager klarte jeg å få raska med meg Air Defense Ribbon - trodde aldri jeg skulle klare det lol..

Jeg kommer aldri til å få den, heller ikke ground defense ribbon.. Kjedlig å sitte der, har seff prøvd, men runden slutter alltid :cry:

pssst....TOW'en helt bakerst i Karkand 64 player :p

Jeg vet, men jeg gidder ikke å sitte der i 5? minutt :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig etter å ha prøvd i 12 dager klarte jeg å få raska med meg Air Defense Ribbon - trodde aldri jeg skulle klare det lol..

Jeg kommer aldri til å få den, heller ikke ground defense ribbon.. Kjedlig å sitte der, har seff prøvd, men runden slutter alltid :cry:

pssst....TOW'en helt bakerst i Karkand 64 player :p

Jeg vet, men jeg gidder ikke å sitte der i 5? minutt :no:

det gadd jeg, siden teamet vi spilte mot var nOObs som hele tida sendte APC'er mot TOW'en min, og jeg skjøt og drepte hver gang

 

edit: synd det bare skjedde 2-3 ganger da, kunne fått Ground Defense Badge også :w00t:

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Hvis dere skal ha ground defense ribbon spill USMC på Sharqi Peninsula, der er det 2 velplasserte TOW.

Det var der jeg tok min Ground defense ribbon også.

 

EDIT: Nei det var det ikke nei - det var faktisk på Zatar Wetlands jeg tok den....

Og Air defense ribbonen tok jeg på Gulf of Oman.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Dæven kom to medaljer i sta :w00t:

 

Veteran Spec Ops Combat Badge og Good Conduct Ribbon. Måtte glise når jeg så hva som måtte til på den siste. 14 kills no problem antall timer, check men den siste ingen Team kills/damage/vehicle damage måtte jo skje det også :!:

 

http://bf2s.com/player/-Manx-[no]

 

Edit: Forumet likte ikke linken min.

Edit2: Lite fremdeles ikke linken min, så dere må nok klippe og lime hvis dere er har lyst til å titte. Denne skal være med [no] :(

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...