Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv fått bortmot 50 kills med C4 på en runde. Et par pakker med "det gode gamle" i toppen av flaggstanga gjør som regel susen. Mashtuur City, folkene i USMC er helt tullete.. :!:

var en gang hvor jeg hadde planta C4 på en av broene i Mashtuur, så stopper masse kjøretøyer oppå broa. Kunne ikke la være...

:!: Det er moro når slikt skjer...

 

Bruker (det vil si sjeldent, kan bli sett på som spawnrape) å snike meg opp til der BH spawner (Mashtuur City) og legge en liten presang til BH-horene når de skal ut å sanke poeng... :whistle:

på bf.no er spawnrape fullt lovlig så lenge det er en tagbar base, noe den er på mashtuur.

Lenke til kommentar

enda bedre en nå i sted: måtte hoppe ut av en F-15 (thank you very much, Stinger), og lander på en eller annen måte oppå en APC. Blir på, og den kjører til samme stingeren som skjøt meg ned. Legger 2 C4-pakker på stingeren og 2 på APC'en, hopper av, så hører jeg "enemy troops!", med andre ord har en oppdaget meg. Så ser jeg følgende på APC'en: "aVbn(EST) (+5)" eller noe sånt. BOOM!

 

det kaller man revansj det :evil::dremel::devil:

Lenke til kommentar
enda bedre en nå i sted: måtte hoppe ut av en F-15 (thank you very much, Stinger), og lander på en eller annen måte oppå en APC. Blir på, og den kjører til samme stingeren som skjøt meg ned. Legger 2 C4-pakker på stingeren og 2 på APC'en, hopper av, så hører jeg "enemy troops!", med andre ord har en oppdaget meg. Så ser jeg følgende på APC'en: "aVbn(EST) (+5)" eller noe sånt. BOOM!

 

det kaller man revansj det :evil::dremel::devil:

Hva har dette med medaljer å gjøre, og hvordan greide du å lande på en apc uten å dø av det?

Lenke til kommentar
enda bedre en nå i sted: måtte hoppe ut av en F-15 (thank you very much, Stinger), og lander på en eller annen måte oppå en APC. Blir på, og den kjører til samme stingeren som skjøt meg ned. Legger 2 C4-pakker på stingeren og 2 på APC'en, hopper av, så hører jeg "enemy troops!", med andre ord har en oppdaget meg. Så ser jeg følgende på APC'en: "aVbn(EST) (+5)" eller noe sånt. BOOM!

 

det kaller man revansj det :evil:  :dremel:  :devil:

Hva har dette med medaljer å gjøre, og hvordan greide du å lande på en apc uten å dø av det?

fallskjerm og treff på riktig sted

 

det det har med medaljer å gjøre er at jeg ville fått medalje hvis det var på en ranked server

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på kenneth11. Hvorfor spiller du ikke ranked? Du har nesten ikke spilt ranket i det hele tatt .. :hmm:

 

Har nettopp prøvd M95 med 3X zoom, dobbel så rask ladetid og man slipper å gå ut av zoom-mode :p

av en eller annen merkelig grunn så har jeg oppdatert til 1.02, men fortsatt er det bare 2-3 ranked servere på lista og de er vanligvis fulle. Pluss at det er morsommere å spille på server med all unlocks :green:

Lenke til kommentar
Har nettopp prøvd M95 med 3X zoom, dobbel så rask ladetid og man slipper å gå ut av zoom-mode :p

La du inn en mod?

 

La inn den samme moden, da kunne jeg ikke spille online etterpå.

Jeg kan spille online som bare det..

Er det lov? Jeg mener det må jo regnes som cheat!? :ermm: Hvis du spiller på urankede så blir det noe annet såklart...

Lenke til kommentar
Har nettopp prøvd M95 med 3X zoom, dobbel så rask ladetid og man slipper å gå ut av zoom-mode :p

La du inn en mod?

 

La inn den samme moden, da kunne jeg ikke spille online etterpå.

Jeg kan spille online som bare det..

Er det lov? Jeg mener det må jo regnes som cheat!? :ermm: Hvis du spiller på urankede så blir det noe annet såklart...

Du kan kun spille offline mot boter.. Eller en kompis kan joine serveren din, og dere kan spille sammen mot boter.

Lenke til kommentar
enda bedre en nå i sted: måtte hoppe ut av en F-15 (thank you very much, Stinger), og lander på en eller annen måte oppå en APC. Blir på, og den kjører til samme stingeren som skjøt meg ned. Legger 2 C4-pakker på stingeren og 2 på APC'en, hopper av, så hører jeg "enemy troops!", med andre ord har en oppdaget meg. Så ser jeg følgende på APC'en: "aVbn(EST) (+5)" eller noe sånt. BOOM!

 

det kaller man revansj det :evil:  :dremel:  :devil:

Hva har dette med medaljer å gjøre, og hvordan greide du å lande på en apc uten å dø av det?

fallskjerm og treff på riktig sted

 

det det har med medaljer å gjøre er at jeg ville fått medalje hvis det var på en ranked server

har med medalje fordi han ville fått Airborne Ribbon

Airborne%20Ribbon.jpg

10 seconds in a Parachute :dremel:

Lenke til kommentar

Hehehehe - idag fikk jeg Ground defense ribbon bare på pur flaks på Zatar Wetlands. Satt i TOW'en i basen. Så kom det 2 helikoptre - ett med 3 stykker i, og det andre med to i. To TOW skudd og 5 kills. Ribbon the easy way...........:-)

 

Men det er verre å få Air defense ribbon. Skjønner ikke hvordan man skal klare å få 11 kills med en SAM.......

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...