Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har fått 3 awards tror jeg, men det vises ikke når jeg trykker på BFHQ eller hva det heter inne på menyen. Jeg har kommet litt lenger enn 74% mot nesten rank/unlock (så det på nettet en plass), men ingenting blir jo oppdaterts inne i spillet!! Baren som viser hvor lenge til neste rank er bare helt hvit! :cry::wallbash:

 

Er det noe galt med spillet eller?

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått 3 awards tror jeg, men det vises ikke når jeg trykker på BFHQ eller hva det heter inne på menyen. Jeg har kommet litt lenger enn 74% mot nesten rank/unlock (så det på nettet en plass), men ingenting blir jo oppdaterts inne i spillet!! Baren som viser hvor lenge til neste rank er bare helt hvit! :cry::wallbash:

 

Er det noe galt med spillet eller?

Hmm... Du får nok bare vente, og du er sikker på at du spiller ranket?

Lenke til kommentar
Jeg har fått 3 awards tror jeg, men det vises ikke når jeg trykker på BFHQ eller hva det heter inne på menyen. Jeg har kommet litt lenger enn 74% mot nesten rank/unlock (så det på nettet en plass), men ingenting blir jo oppdaterts inne i spillet!! Baren som viser hvor lenge til neste rank er bare helt hvit! :cry:  :wallbash:

 

Er det noe galt med spillet eller?

Hmm... Du får nok bare vente, og du er sikker på at du spiller ranket?

Ja, jeg spiller på battlefield.no sine servere som er ranked. I dag når jeg logget inn på spillet så kom den rank greia, og når jeg ser på statsen ingame så har jeg blitt oppgradert med medalje elller noe. Men hvordan unlocker jeg våpen og sånt?? Jeg tror det er noe galt med spillet eller noe, fordi den "rank baren" som viser hvor lenge jeg er til neste oppgradering er helt hvit hele tiden :wallbash:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmmmmm........jeg kjøpte meg idag en Saitek 3D Evo joystick for jeg tenkte jeg skulle fly litt og få meg noen aviator ribbons og badges lol......Jaggu sa jeg smør! Det var pokker ta meg ikke lett å fly bra selv med joystick heller nei. Tror jeg crasha 914 ganger. Må nok øve meg noe kraftig på singleplayer først, eller så vil jeg vel få så mange teamkills at hele kloden vil kjenne igjen nicket mitt uansett hvor jeg er lololol.

Lenke til kommentar
Ja, fikk denne og Good conduct ribbon nå nettopp :p

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, føler meg så dum.. Det var en som på chatten som sa

alt+F4 all unlocks!!

Jeg trykte jeg.. :blush: 40 poeng til Staff officer. *Inn å spille*

 

Ble nettopp staff officer  :w00t:

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, føler meg så dum.. Det var en som på chatten som sa

alt+F4 all unlocks!!

 

Ingenting å skamme seg over. Det er vanvittig mange som går på den. Det tøffeste er når de logger på igjenn og sier at vinduet bare lukket seg og alle sier tilbake prøv igjenn. Er faktisk noen som har gått på den tre til fire ganger før en eller annen tulling forklarer spøken.

En eller annen tulling? Du mener vel ikke en eller annen sånn-som-du-har-i-nicket-ditt? ;)

Lenke til kommentar

AWARD_NAME_1032415_2.dds.png

Veteran Explosives Ordinance!

 

Jeg synes denne var møkk vanskelig å ta, helt til jeg brakte fjellet (koptere) til muhammed. Da ble det relativt lett. Og mye vantro og tenners gnissel på motsatt side :!:

 

Noen andre som har denne? og hvordan fikk du den?

Endret av w00tson
Lenke til kommentar
AWARD_NAME_1032415_2.dds.png

Veteran Explosives Ordinance!

 

Jeg synes denne var møkk vanskelig å ta, helt til jeg brakte fjellet (koptere) til muhammed. Da ble det relativt lett. Og mye vantro og tenners gnissel på motsatt side :!:

 

Noen andre som har denne? og hvordan fikk du den?

Jeg har bare basic, jeg. Veteran er 300 kills totalt og 25 i en runde eller noe sånt eller? Kanke være så vanskelig...Spec-ops på Strike at Karkand :D

Lenke til kommentar
Jeg har bare basic, jeg. Veteran er 300 kills totalt og 25 i en runde eller noe sånt eller? Kanke være så vanskelig...Spec-ops på Strike at Karkand :D

500 total, 23 i en runde. Har aldri testet noe særlig med C4 på Karkand, men det kan da ikke være noe hyggelig? Må løpe frem til frontlinja, legge ut C4 og løpe tilbake. Uten å bli skutt i prosessen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...