Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så klart en må ha en Purple Heart, alle har vel hatt en skikkelig dårlig runde?

 

Jeg fikk min da jeg bestemte meg for at nå skal jeg pinadø meg ha knifebadge! og lang historie kort..ikke knifebadge..men purple heart..

Var inne på Knife and Pistol serveren i dag og orget meg de badgene..så er ikke like verdig som dere som har fått de andre steder..men har den nevertheless!

 

Om det er lov å ha sånne servere? må det vel være..har vært inne på servere med beskyttete kjøretøy og alskens jallaregler.. Så samme greia i min tid i Americas Army på de rankede serverene der.

 

Besides..moralen er for meg at EA driter i hva jeg synes, så jeg driter i hva EA synes.. Gi meg ordentlige svar på mailene mine og ikke lyv dagnabbit!

 

Men disse serverene er på roterende ipadresser, så er vel litt shady..hehe..det liker jeg.. Men det holder å skrive knife på servernavn så dukker den opp..

 

Eller adde MasterBlaster76 i Xfire, han er admin på en av disse serverene..og holder ipadressa løpende oppdatert.

 

EDIT: De bruker å variere hva som er lov å bruke av våpen inne på serveren sin og vi hadde en runde hvor det bare var lov med C4 og kniv..hehe...da var det haraball og teamkills ut av en annen verden..

Men har aldri vært på en server med så gode admins før faktisk.. Punish var forbudt, og prøvde du deg med noen ureglementerte våpen var det på hue og ræva ut..

Endret av McCoy
Lenke til kommentar
Altså, du står fritt til å dra frem gunneren din, men da blir du bannet..

Og om man møter opp med Tanks ? :!:

 

Men høres fremdeles litt tvilsomt ut. finnes det servere der det bare er lov å bruke C4 også ? Har ikke så langt igjen til Veteran Explosive nå :p

Det var en teammate som møtte opp med tanks, Jeg hoppa opp på panseret så han fikk teamkills... Vel, han fortjente det. Han skjønte cluet etterpå

 

æææææ Play`ern, gjør som det står der, spill på rankede servere, og få medajene...

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...