Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor fikk du de? får de aldri, har bare basic, men har resten av kravene til veteran :p .

Spill karkland :cool: Elsker medicer, dei er så dumme at det skulle ikke vært lov!

Om du er USMC, og kommer deg inn dit MEC står og kaster granater.. (Der med kassene, inne i området som har gjerde rundt seg..)

Da kan du springe rundt å knive som en psycho, medicene kommer springende og reviver som galne :!:

Lenke til kommentar
Uansett, Global win o loss ratio 3:1 er lettere sagt enn gjort.. Det er jo public spilling1 Jaja, får finne seg en ranked server uten autobalanse og skifte team om man taper ;)

Om man er sleip og logger av rett før runden er over (når man er på tapende lag), vil det blir ført opp som tap ? eller hva ? Da vil jo i tilfelle kunne logge av når teamet ens leder og få det som win.. :hmm:

Lenke til kommentar
Uansett, Global win o loss ratio 3:1 er lettere sagt enn gjort.. Det er jo public spilling1 Jaja, får finne seg en ranked server uten autobalanse og skifte team om man taper ;)

Om man er sleip og logger av rett før runden er over (når man er på tapende lag), vil det blir ført opp som tap ? eller hva ? Da vil jo i tilfelle kunne logge av når teamet ens leder og få det som win.. :hmm:

Det hjelper ikke å logge av nei....

Lenke til kommentar
Uansett, Global win o loss ratio 3:1 er lettere sagt enn gjort.. Det er jo public spilling1 Jaja, får finne seg en ranked server uten autobalanse og skifte team om man taper ;)

Om man er sleip og logger av rett før runden er over (når man er på tapende lag), vil det blir ført opp som tap ? eller hva ? Da vil jo i tilfelle kunne logge av når teamet ens leder og få det som win.. :hmm:

det vil bli ført som tap, samme skjer hvis du får mest poeng i runden og logger av før runden er ferdig får du medalje og :)

 

edit: fikk veteran pistol istad :D .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Lurte på en liten ting...... bare for å nevne så har jeg kun skum-lest gjennom tråden ( :blush: ) hehe..... Det jeg lurte på var...ehm....Hva i huleste er de medaljene (og lignende) egentlig til. Altså får man noe for dem....Ekstra poeng, bedere treffsikkerhet eller flere hitpoint med xxxx våpen/kjøretøy????

 

Har liksom 19 gull, 23 sølv og hele 25 bronze medaljer...men har ikke lagt merke til nnoe drastisk forskjell....++++ masse annet, som ribbons og commendations...men igjen ikke noe synelig forskjell.....

 

Er det bare meg eller???

 

 

Hehe mange takk på forhånd! :w00t:

Lenke til kommentar

Wins & Losses 676 / 429 ( Umulig å få War college ribbon :ermm: )

 

Accuracy 21%

Score Per Min 3.08

Kills

Total & Streak 13038 / 42

Kills / minute 0.98

Kills / round 11.80

Deaths

Total & Streak 5903 / 7

Deaths / minute 0.44

Deaths / round 5.34

 

Det er den oppdaterte, Chokke hvor tok du min fra? Den er jo gammel?

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...