Gå til innhold

Den lille medaljetråden!


Anbefalte innlegg

M95 har fått dårlig kritikk av folk. Har faktisk hørt mange har sagt at M24 er MYE bedre.

 

Selv har jeg bare prøvd den litt, og jeg er ikke noen spesiell sniper-dude, så jeg vet ikke helt om min stemme teller.

 

Men min mening var nå at jeg traff betydelig mindre folk med M95 (av en eller annen grunn).

Dessuten er jo skuddene bare en brøkdel kraftigere! Synes det blir litt for teit for at jeg kommer til å unlocke den.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242

Les i topicen under denne :) Kansje dere kan hjelpe til med ideer

 

Ellers var jeg også svært skuffet over medic riflen, men auto gjør det verdt det. bare ikke forvent å kunne burste litt uten å drite lodrett på leggen

Lenke til kommentar

fordelen med medic rifla er semi snipe ;) Pluss at den er mye bedre enn basic M16 for USMC, både på grunn av full auto til nærkamp(er ett tvilsspørsmål, jeg mener nærkamp = FI modellen fyller 50% av skjermen din :p) , og 2x scope for avstand...for ikke å snakke om ett mye ryddigere siktemiddel enn alle de andre alternativene (mer oversikt)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp Veteran knife combat etter å ha hatt en puls på 300 da jeg sprang rundt på Strike at Karkland da medicene holdt på å reviva alle som jeg tok! Det var sikkert 10 fiender der! Jeg fikk badgen på under 20 sekunder, helt utrolig!

 

Her er en ny stats side som ikke har problem med å oppdatere!

http://bf2s.co.uk/

post-171-1123356766_thumb.jpg

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
http://www.bf2s.com/player/43908260/

 

Aldri sett noen med så mange medajer før!!! Han har dei ribbona som UBAr ikke vet hvordan man får!

Referer du til Kina og MEC ribbon nå? Mange som har dem, bare å spille lenge nok for MEC & Kina sida afaik. Hvor lenge står på andre sider, men kan være det er noe mer i det greiene siden UBAR ikke lister dem.

edit: eller så er det så lenge i et scenario. husker ikke lenger :blush:

Endret av w00tson
Lenke til kommentar

The Far East Service Ribbon og The Mid-East Service Ribbon krever visst en killstreak på 5 i en runde og 13 kills i samme runde...skal vel være en viss tid som kina og mec....er ikke sikker... står iallefall kravene for de ribbons her -

 

http://www.planetbattlefield.com/bf2/game/...s/ribbons.shtml

 

Men hva med The Meritorious Unit Ribbon som krever 26min i en squad og en teamscore på 40... greier ikke å få den jeg samma hvor mye score squaden har...

 

Edit: Fant ut at jeg må være medic, support eller engineer for Meritourious Ribbon..hehe..ikke pynt til specops det altså..

Endret av McCoy
Lenke til kommentar
The Far East Service Ribbon og The Mid-East Service Ribbon krever visst en killstreak på 5 i en runde og 13 kills i samme runde...tror du må tjenestegjøre som china og mec...er ikke sikker... står iallefall kravene for de ribbons her -

 

Krever nok mer enn det. KS på 5 og 13 kills tot har jeg omtrent hver eneste runde og jeg har verken middle east eller china ribbon. Og tjenestegjør som både china, mec og usa.

Lenke til kommentar
The Far East Service Ribbon og The Mid-East Service Ribbon krever visst en killstreak på 5 i en runde og 13 kills i samme runde...tror du må tjenestegjøre som china og mec...er ikke sikker... står iallefall kravene for de ribbons her -

 

Krever nok mer enn det. KS på 5 og 13 kills tot har jeg omtrent hver eneste runde og jeg har verken middle east eller china ribbon. Og tjenestegjør som både china, mec og usa.

Samme her, så jeg tror det har en viss tidsbegrensning på seg også.. Men hva den er aner jeg ikke...

 

Noen som har disse og kan fortelle hvor mye tid de har som china og mec?

Lenke til kommentar

Har UBAR forandret denne ribbonen??

 

War College Ribbon Commander Score of 45 in 1 Game

50 Global Hours as Commander

Global Win to Loss Ratio Must be Greater than 3

 

 

Var det ikke global kill ratio før? Eller er det jeg som tuller?

 

I så fall så har UBAR tatt feil! :D Som også betyr at andre ting på listen kan være vrangopplysninger!

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...