rvenes Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Bygga meg ein ny pc, og den funker fint, så lenge side døra er av. Setter eg på sidedøra på kabinettet så blir psu for varmt og slår seg av etter ei stund. Dei 2 viftene som fulgte med lian li er tilkobla strøm og går. Noken som har hatt samme problemet? Eg kan jo ikkje ha sidedøra av, da forsvinner heile poenget med eit støydempa kabinett. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er kanskje noe galt med psu, muligheten er å sende inn den og få en ny. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 tviler på det er feil på psu, den funker jo flott med kabinett døra av. Var ein litt snodig løysing lian li fant på med psu'et nederst her trur eg. Kan ta eit bilde snart Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg har samme kabinett jeg, men ikke samme problem. Må faktisk si at mitt kabinett funker ypperlig. Har MIST 500W PSU, x800XT og AMD3500+ så det burde i teorien være varmt nok der inne, men det er da altså ikke. Sliter litt med skjermkortvifta for den er ødelagt, men blir aldri kritisk varmt (70C). Bytt til en som suger underifra og dytter ut bak, ikke en som dytter lufta rett i gjennom. Tror det kan være en dum idè med tanke på den lille plassen som er der. Edit: Leif tok seg en tur. Endret 26. juni 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva er størrelsen på viftene i den? Det er jo noe galt med strømforyningen viss den slår seg av det er jo derfor viftene er i den, for å forhindre dette. Med mindre den er vifteløs då. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 strømforsyningen vil jo slå seg av om prossesoren bli for varm oxo. ikke sant Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Min idler på 30-33 og under load på 45-46. Kabinettet er hvertfall ikke varmere enn noen andre kabinett jeg har vært borti. Kikk heller på PSU'en din du. Se om (mosfet's) kjølingsribbene sitter godt og ellers kan du jo returnere hele greia der og få igjen på en eventuell garanti. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du har ikke tilfeldigvis klart å montere PSU opp ned? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 strømforsyningen vil jo slå seg av om prossesoren bli for varm oxo. ikke sant Enten det eller så Throttler CPU'en. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 prøvde og sette på kabinett døra igjen... Nå fungerer det ser det ut som. Psu står slik at vifta er nede. Fant ut at det var hull i undersida av kabinettet i dag. Kan være ein kabel som har kommet inni vifta og stoppa den... jaja, fungerer no. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har du skrudd av den plata under der da? Den er jo bare til bry egentlig (null nytteverdig mao). Blir ganske mye mindre luft som får lov å passere om den plata sitter der enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå