erlendbj Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Heisann Jeg ska kjøpe et lite men bra digitalkamera te kjæresten min. Hun har sett på Canon Ixus 5i, og liker denne størrelsen spesielt, men dette kameraet mangler jo optisk zoom! Har noen gode tips te alternativer rundt 3000 kr? Er f.eks Pentax et bra alternativ? Bildekvalitet er også viktig i tillegg til størrelse... mvh undrende kamerakjøper, litt fortapt i jungelen av digitalkamera Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hei Hva med Canon ixus 50 til ca. 3300,-? Det er både lite og bra, med untak av en del røde øyne. Dette er vanskelig å unngå med så små kameraer. Har det selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du kan jo se på Pentax Optio S5i, evt S5n (sistnevnte mangler optisk søker, men har større skjerm og noe raskere enn S5i, selv om også S5i er minst like raskt som Ixus 50). Bildene blir like gode på Ixus-serien og Pentax Optio S5-serien. Personlig liker jeg Pentax'ene bedre, da det er et kamera som ikke "alle" har. Lenke til kommentar
erlendbj Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takk for gode tips:) Tror nok det blir Pentax ja. Prøvde et av samme merke i fjor, og det var en liten lekkerbisken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå