Mobilguiden666 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Yepp, denne gangen var 8800 i boks. en av de første i Norge. Denne er enda ikke i salg men vil koste 8999,- Denne er UTROLIG lekker og skal vissnok være den Nokiatelefone som tåler mest Safirglass, rustfritt stål og kulelagre laget av Porsche....Trenger jeg si mer? Først, i pakken: Telefonen TO batteri Bordlader i stål ( som lyser blått!!! ) HF i chrom Innmaten er som Nokia 6230i. Faktisk klin lik. Kameraet er ikke like bra som overnevnte og 8800 har kun 47 MB innebygget minne. Skulle vel forventet minnekort når prisen er nesten 9000? Legger ved noen bilder: I tillegg: Har jeg testet N90, N91, N70, W800, K600, E730, Z500 og Z300 Nokiane var alle STORE! kult å teste men ingenting jeg skal ha.... Det som jeg gleder meg til er E730. MINDRE en E720 og utrolig bra.... Endret 25. juni 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Du er mobilfyren! Ugly phone btw Lenke til kommentar
voluz Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hm... hadde ikke gitt mye penger for den der nei. Kjedelig interface/OS og tidenes "fettete fingre-merker"-telefon. Ser jo stilig ut da, men aldri hatt sansen for mobiler som må skjule tastene bak deksler, og prisen er jo helt v-a-n-v-i-t-t-i-g.... Nei, takke meg til N70! Vet du når den kommer i salg forresten? Vurderer å like godt kjøpe Nokia 6680, som faktisk skal være bedre ergonomisk enn N70. (Og størrelsen på de to er nesten helt lik.) Lenke til kommentar
robot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Som jeg har skrevet i noen andre tråder om denne telefonen her på forumet om denne telefonen, så syns jeg denne var rålekker og jeg kunne ha tenkt og ha sånn jeg også, men akurrat nå har jeg ikke rå til det. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg prøvde denne mobilen selv i forrige uke, da en kamerat av meg hadde kjøpt den i utlandet nylig. Den ser meget lekker ut og jeg likte veldig godt feeling'en av metallet og lukkemekanismen virket meget solid.. men for prisen så føler jeg for min del at den mangler det lille ekstra! Hadde den hatt bedre batteritid så hadde jeg seriøst vurdert å kjøpe den, men kameraten min må lade den hver eneste dag, selv med ganske moderat bruk. Han har en SE K750i som han kan bruke i nesten tre dager med samme bruksmønsteret, så batteriet er vel det som er deal-breaker for min del.. Men uansett er det en meget lekker og solid mobil, for de som vil ha en mobil ikke "alle andre" har. Om den er verd prisen.. jeg vil si ja, for man må alltid betale ekstra for det litt mer eksklusive (som man må i alt fra bilverdenen, armbåndsur og til klesmerker). Den er vel ikke verd det hvis man ser på funksjonalitet alene, men så er ikke denne bygget for å være noe annet enn ett design-ikon med høy byggekvalitet som man kan ringe og sende meldinger med + litt til.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 ....Trenger jeg si mer? Nei du trenger vel for så vidt ikke det, men jeg hadde satt pris på å få vite om det er mulig å skru av det fæle lyset på laderen. Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å kjøpe telefonen, men det er totalt uaktuelt å skulle ha det lyset på hele tiden. Fingermerker har en tendens til å bli ekstremt tydelige på bilder -- kommer dette til å bli et problem i daglig bruk? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Småkul telefon, ihvertfall på utsiden. Men prisen var alt for drøy, men jeg skjønner nokia priser den så høyt. ---- Mobilguiden: Ser du har da Vinci koden i bokhylla di. Kongebok! Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for bildene. Utrolig fin telefon. Rett og slett utrolig fin ja. Jeg vil holde denne en gang, for jeg har inntrykk av at kvalitetsfølelsen er stor. Lyset på laderen var så som så. Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Det brøt litt med resten av designet. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Kvalitetsfølelsen er enorm! Skikkelig bra. Men den burde ha det lile ekstra....For dette er egentlig en litt fattig utgave av 6230i. Jeg gav 6990,- i Norge.....innpris er 6600,- Men som Bokia sin 8XXX serie så er det utseende som man betaler for. Blir vel ikke mange som kjøper denne da den er dyr. Men det er litt sjarm da :-) Hvis den er så solid som Nokia sier så skal det mye til for å få riper samt at den heller ikke blir slarkete Lyset kan forresten slåes av på laderen og fettflekker er ikke så ille som man skulle tro Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Høres veldig bra ut det der. Du kjøpte den ikke billig som du pleier å gjøre... Billigste resultat i prisguiden er 6868.. Ikke så langt unna men Jeg synes prisen er akkurat der den bør være. Denne skal være dyr, ikke nødvendigvis fordi den er verdt så mye, men for å holde den eksklusiv. Det er få personer som kjøper denne telefonen til denne prisen, og det er nettopp det kjøperne og selgerne vet. Nok en gang; Nydelig Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for svar -- da var det avgjort! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Absolutt en fin telefon. Tipper du har fått en del "Wow"-blikk når du har dratt den fram. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 "Hadde den hatt bedre batteritid så hadde jeg seriøst vurdert å kjøpe den, men kameraten min må lade den hver eneste dag, selv med ganske moderat bruk" Telefoner som er kjøpt fra utlandet ( USA ) har en annen prosessor som trekker mer strøm! Dette pga 1900 nettet. Telefonen som selges i Norge har en annen prosessor ( kjappere ) som trekker mindre strøm. Kjekt å vite hvis man vurderer å kjøpe fra utlandet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Kjøpt på elektrofilmessa, eller? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Kjøpt på elektrofilmessa, eller? ja Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 "Hadde den hatt bedre batteritid så hadde jeg seriøst vurdert å kjøpe den, men kameraten min må lade den hver eneste dag, selv med ganske moderat bruk" Telefoner som er kjøpt fra utlandet ( USA ) har en annen prosessor som trekker mer strøm! Dette pga 1900 nettet. Telefonen som selges i Norge har en annen prosessor ( kjappere ) som trekker mindre strøm. Kjekt å vite hvis man vurderer å kjøpe fra utlandet Ja, dette er greit, men 8800'en til kameraten min ble kjøpt i Europa, nærmere bestemt i London. Så jeg regner med det er den europeiske utgaven han har da! Men har du begynt å få noe inntrykk av batteritiden enda? For den han har er lite imponerende.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Den er ikke imponerende nei......derfor to batterier i esken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå