Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg tror ikke tråden skal bli stengt hvis vi holder oss til CS Filmer, filming, redigering, innhold. men hvis vi skilr ut til å anklage folk for at de er dårlige i public, så blir nok tråden stengt. Vi holder oss til alt som har med tittingen av CS filmer, samme om de er gode eller dårlige.. Lenke til kommentar
kunka Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Er de noen drittunger som tror de er gode, kick de og finn ny match. Sånne som dg? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis det blir noe mer OT her nå, er jeg nødt til å rapportere det for å ikke få en stengt tråd. Vær snille og drit i om folk er gode eller ikke, hvis man lager en film, tar man med all gullinga uansett.. Er det en "frag movie" består av. Kills. Gull eller skill, det er fortsatt en kill. Hm, det rima Lenke til kommentar
munky Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Anbefaler alle å se "Ruination". Må være en av de beste fragmoviene som har blitt laget. Vet ikke helt hvor man finner den nå, men det er bare å google litt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Ruination er nå lagt til.. http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=2761 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Den var tøff, den Ruination.. Forbløffende effekter.. (jaa, litt gammaldags ord, men kom ikke på no bedre..) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du burde laste ned Death Raiserz 4 også Lenke til kommentar
munky Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sjekk ut www.Style-Productions.com Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Beste fragmovien jeg har sett må være eoLithic Tribute. Musikken passer helt perfekt og eller så er filmen redigert veldig bra sammen, fragsene er også gode. Vet den er gammel, og at mange har sett den før, men det gjør ikke noe når den er så bra. eoLithic ownage Kan lastes ned herfra, eller herfra (krever registrering). Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Tok en fin gulling her idag. Ligger på forsiden også, men legger den opp her.. EDIT: Hva synes dere? Og, jeg oppfordrer sosohal til og lage ferdig filmen sin..! Endret 9. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 15MB på noe med så dårlig kvalitet, som ikke varer mer enn 3 sekunder? Gez. Lær deg å mekke klipp skikkelig. :-p Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 ja lær meg da.. Men det er fordi den var så slow og fordi den var så stor i oppløsning.. (regner jeg med ) Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Prøv deg frem, slik de fleste gjør. Jeg hadde null peiling første gang jeg mekka et lite klipp, men fikk det nå til allikevel. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Og, jeg oppfordrer sosohal til og lage ferdig filmen sin..! Hum, hadde egentlig ingen planer om å gjøre den ferdig, men tror jeg skal det likevel. Kjeder meg såpass mye for tida uansett. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Gjør det.. også legger du den opp her.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg er skuffet over Ziron BTW: Filmen hans ligger på plass 14, under "filmer av forumbrukere" Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg er skuffet over Ziron BTW: Filmen hans ligger på plass 14, under "filmer av forumbrukere" Neste gang jeg lager film skal jeg legge den her, i tillegg til å lage en tråd Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Det går ann, slik at du får din egen kritikk der ja.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ingen som lager flere filmer lenger? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Joa, jeg holder på med en for klanen min. Tar bare litt tid siden jeg plutselig fikk en harddisk som ikke ville samarbeide med meg. Skal prøve å ha den ferdig i løpet av de neste 2-3 ukene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå