Gå til innhold

Counter Strike fragmovies

Anbefalte innlegg

Kom på en idê... hva med å samle alle beste fraggsa fra alle fragmoviene herfra og samle i en film?

EDIT:

Feks vi tar 6-7 klipp fra t3ddy, så kommer det en intro med hans navn før alle klippene, så kommer feks noen klipp fra min fragmovie med en intro før alle osv osv osv...

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som er flinke med videoredigering som gidder?

:whistle:

Neida. :wee:

Tror ikke det nei, altfor mye jobb. Prøvd meg på noe slikt før. + at jeg hadde aldri fått jobben.

Men det hadde vært en god idè om noen hadde giddi?

EDIT:

Kan funke så lenge det opprettholdes et viss nivå.

Jeg blåser i hvem som lager den, så lenge personen ikke er avhengig av slowmotion ved hvert hs og sparer seg for simple vegaseffekter.

NETTOPP! :grin:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Sprøs jo på nivået på public-huben det vil jeg si, spilte 99% public i min tid, synes ikke nivået der var noe lavere enn på de få clan-matchene jeg prøvde "alle" som spiller public er jo med i en klan uansett, det er en egen måte å spille på når det er 32 folk på et map feks.

AtW

Ikke for å være ufin, men det var nok høyst sannsynlig fordi ditt nivå var like lavt som de andre spillerene sitt, og ikke det at alle var like gode som deg. Nå er det fullt mulig at alle som spilte public var bedre på den tiden, men nå er de aller fleste dedikerte public-spillere rævva.

Synes at folk var mye bedre public da jeg spilte 1.5, men da var også jeg mye dårligere også da.

Lenke til kommentar
Sprøs jo på nivået på public-huben det vil jeg si, spilte 99% public i min tid, synes ikke nivået der var noe lavere enn på de få clan-matchene jeg prøvde "alle" som spiller public er jo med i en klan uansett, det er en egen måte å spille på når det er 32 folk på et map feks.

AtW

Ikke for å være ufin, men det var nok høyst sannsynlig fordi ditt nivå var like lavt som de andre spillerene sitt, og ikke det at alle var like gode som deg. Nå er det fullt mulig at alle som spilte public var bedre på den tiden, men nå er de aller fleste dedikerte public-spillere rævva.

Mange public-servere er ræva ja, men ikke alle, mange claner er ræva, men ikek alle, det er det som er poenget mitt, iogmed at 95% av alle som spiller CS er i en eller annen toskete klan uansett, så er det ikke nødvendigvis slik at nivået i en klankamp automatisk er så høyt.

AtW

Lenke til kommentar

Hvor mange av public-clanene spiller match tror du? Jeg vil tippe rundt 5%. De fleste lager clan bare for å ha clan, ikke noe mer. Forteller jo litt om nivået det og...

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Hvor mange av public-clanene spiller match tror du? Jeg vil tippe rundt 5%. De fleste lager clan bare for å ha clan, ikke noe mer. Forteller jo litt om nivået det og...

Av de jeg kjente som spilte på de publichubbene jeg var, så var det absolutt ingen som ikke var i en klan, og spillte klanmatcher mer eller mindre ofte, flere var med i gode klaner, som om jeg husker rett, var ranket bra i norge. Mulig det var spesielt der, mulig det er annerledes nå, men jeg synes det er for enkelt å si at public-demoer ikke er verd noe, om om alle clan-matcher er spekket med folk som er gode. Og alle som spiller public er dårlige.

AtW

Lenke til kommentar
.. så er det ikke nødvendigvis slik at nivået i en klankamp automatisk er så høyt.

5on5, har server, SKILLED CLANS ONLY, msg.

Problem løst. Er de noen drittunger som tror de er gode, kick de og finn ny match.

Anyway, for å ikke gå helt off topic, planlegger å mekke en film i løpet av de neste ukene, ettersom jeg ikke finner igjen den forrige. :-p

Lenke til kommentar
.. så er det ikke nødvendigvis slik at nivået i en klankamp automatisk er så høyt.

5on5, har server, SKILLED CLANS ONLY, msg.

Problem løst. Er de noen drittunger som tror de er gode, kick de og finn ny match.

Anyway, for å ikke gå helt off topic, planlegger å mekke en film i løpet av de neste ukene, ettersom jeg ikke finner igjen den forrige. :-p

Og er det en dårlig public-server så går du et annet sted, poenget mitt var ikke at det er umulig å finne bra folk å spille med i en klanmatch.

AtW

Lenke til kommentar

Ikke mer OT da! Er redd for at denne kan bli stengt. Tråder heter fragmovies og jeg regner egentlig med at man diskutere det meste innen CS filming - filmer her.

Å lage en hw.no film er litt vanskelig man må:

- Ha en som skal redigere alt

- Alle må sende ganske store filer, så lite komprimert som mulig til "redgirereren"

- + at det kan være vanskelig å få inn stoff, der er gjort et forsøk på none lignende er en gang med det gikk heller dårlig tror jeg... Og filefront.com er forresten et fint sted å laste opp nesten rawklipp til redigeringsmannen så slipper de å sitte timesvis på MSN.

Lenke til kommentar
Ikke mer OT da! Er redd for at denne kan bli stengt. Tråder heter fragmovies og jeg regner egentlig med at man diskutere det meste innen CS filming - filmer her.

Å lage en hw.no film er litt vanskelig man må:

- Ha en som skal redigere alt

- Alle må sende ganske store filer, så lite komprimert som mulig til "redgirereren"

- + at det kan være vanskelig å få inn stoff, der er gjort et forsøk på none lignende er en gang med det gikk heller dårlig tror jeg... Og filefront.com er forresten et fint sted å laste opp nesten rawklipp til redigeringsmannen så slipper de å sitte timesvis på MSN.

Er det OT å diskutere hva det er verd å ha med i en fragmovie? Trodde innholdet i en film var det viktigste?

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Vi sender jo bare demoer zippet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...