Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 NJa, vanlige frags vil jeg kalle det.. Trodde alle hadde fått headshot-aim innen nå... Cs er jo relativt gammelt.. Det kommer _HELT_ an på hvem man spiller mot. Kvaliteten på fragsa altså. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ja, da har jeg fått igang pc'en min.. smyckt sier nå da jeg. Skal legge opp de filmene som har kommet opp nå, og jeg minner på at jeg prøver og legge opp min egen film. Husk, den suger, er samme bane hele tiden, og ingen musikk.. (MGI Føkka seg når jeg skulle ha med musikk.. ) EDIT: Hva synes folka om "ryddigheten" i første post? rydde opp enda mer? Takker for tilbakemeldinger Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ja, da var filmen min lagt opp. Feel free to butch it.. Det er min første film, bare husk på det.. hehe Jeg syns det var noen pene frags der, iogmed at dette er nesten bare runde på runde, bare klipt bort litt unødvendig "venting". Og ja, jeg har sett at jeg blir drept en gang der. Men, der ser dere at ingen er feilfrie.. Hehe Det er heller ingen musikk der, ettersom MGI Videowawe (som jeg brukte til og lage filmen) streika når jeg la på mp3 filer. Grunnen til at den er på 50 mb er fordi det er så høy oppløsning. Tja, tvinger ingen til å laste den ned. Er vel heller ikke verdt det Opplastningssiden er egentlig jævelig jalla, men den funker enn så lenge. Kan uploade opptil 1 gb der. Jaja, slakt ivei. Nå skal jeg hoppe i dusjen. Snakkes, CS Norge EDIT: Og det er forresten Chief_R-W ifra forumet jeg "slakter".. (ligger film av han her også ) Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor ligger filmen din....? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor ligger filmen din....? Førstesiden. Musikk hadde hjulpet endel. Fragsa var... dårlige. Og litt mer variasjon? Annet map? Menmen, du har iallefall lært deg å bruke fade og litt småeffekter her og der! Start med Vegas5.0d så har du et videoprog som holder og. (Hva var det du brukte på denne igjen? ) Du får lage noen flere filmer, med litt mer variasjon! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) MGI het det programmet.. Jeg takker for tips, Teddy Dette var den første filmen, og da er det ikke über frags heller Men jeg skal prøve og få tak i Vegas 5.0d. Er det ett gratis-program? Jeg kan google litt på det, så får jeg se.. Glemmer hele tiden og recorde vett, og Public-frags er vel ikke så utrolig morsomt og se på.. Men jeg ska prøve og mixe sammen noe, og finne noe passende musikk.. Mvh: Mammuten EDIT: munky, har du tatt bort filmen din ifra FTP? Finner den ikke lenger Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Men jeg skal prøve og få tak i Vegas 5.0d. Er det ett gratis-program?Jeg kan google litt på det, så får jeg se.. Finnes en gratis og lovlig trial på www.sony.com et eller annet sted. (Bruk deres søkfunksjon) Den kan registreres med et serial number for å få full pakke. Sier ikke mer... Mer info? Add meg på MSN. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Testet Vegas 6 jeg.. laster ned Trial'en nå. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fine frags i filmen din awake, men kanskje en god del mye venting? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Glemmer hele tiden og recorde vett, og Public-frags er vel ikke så utrolig morsomt og se på.. Det er i hvertfall bedre enn 1on1-på-fun-map-frags. Pubfrags går an hvis de er snygge. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 jaja, men husk da.. Første filmen, og fixa'n på 30 min elns Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er mange gode CS:S frag movies. Ta en titt på Ampednews I de meste av filmene, er klippene tatt fra CAL, som er liksom en liga for de som er ganske god. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Publicfrags går kun an om det er syyykt gull. Du kan lissom ikke vise skill public med å spraye ned 3-4 stk. Det blir det aldri fragmovie-materiale av. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Tja, jeg syns det er litt kult jeg.. Tok forresten en pen en akkuratt nå.. Spilte med TomFu faktisk. Men glemmer og recorde! Guller så sinnsykt iblandt Men men.. Må vel skaffe meg en Clan og ta noen PCW'er. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tja, jeg syns det er litt kult jeg.. Tok forresten en pen en akkuratt nå.. Spilte med TomFu faktisk. Men glemmer og recorde! Guller så sinnsykt iblandt Men men.. Må vel skaffe meg en Clan og ta noen PCW'er. Vi eide dem. Du gulla så jævlig, du skulle ha tatt record. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 hehe, men er dumt og huske på det.. også når du skal vote på map da, trykke 1 så klarte jeg og trykke F1 da ffs... Og den er jo selvfølgelig bindet til "Quit Game" Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bind "J" "record temp" så trykker du på J når du starter, og etter du er ferdig med å spille så kan du rename demoen til noe annet hvis du fikk noen sinnsyke gull. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Aaah, det vakke dumt.. Skulle ikke vært dum du! Men tester det en dag.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Publicfrags går kun an om det er syyykt gull. Du kan lissom ikke vise skill public med å spraye ned 3-4 stk. Det blir det aldri fragmovie-materiale av. Sprøs jo på nivået på public-huben det vil jeg si, spilte 99% public i min tid, synes ikke nivået der var noe lavere enn på de få clan-matchene jeg prøvde "alle" som spiller public er jo med i en klan uansett, det er en egen måte å spille på når det er 32 folk på et map feks. AtW Endret 5. juli 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Sprøs jo på nivået på public-huben det vil jeg si, spilte 99% public i min tid, synes ikke nivået der var noe lavere enn på de få clan-matchene jeg prøvde "alle" som spiller public er jo med i en klan uansett, det er en egen måte å spille på når det er 32 folk på et map feks. AtW Ikke for å være ufin, men det var nok høyst sannsynlig fordi ditt nivå var like lavt som de andre spillerene sitt, og ikke det at alle var like gode som deg. Nå er det fullt mulig at alle som spilte public var bedre på den tiden, men nå er de aller fleste dedikerte public-spillere rævva. Endret 5. juli 2005 av sosohal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå