LarsP Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En kompis av meg som har laget gfx til denne previewen: Eyeballers: The Tribute Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En kompis av meg som har laget gfx til denne previewen: Eyeballers: The Tribute #laster ned# Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Flere som har uploadet noen filmer eller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Flere som har uploadet noen filmer eller? Jau http://files.filefront.com/Frag_movie/;392...;/fileinfo.html Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Flere som har uploadet noen filmer eller? Jau http://files.filefront.com/Frag_movie/;392...;/fileinfo.html Downer.... omg, den hadde jeg sett før Endret 3. juli 2005 av ZiroN Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 En kompis av meg som har laget gfx til denne previewen: Eyeballers: The Tribute #laster ned# Filmen er egentlig ikke så veldig mye å rope hurra for, men effektene er dog morsomme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ikke akkurat fragmovie, men mekka et lite klipp nettopp: LINK!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ikke akkurat fragmovie, men mekka et lite klipp nettopp: LINK!!!!!!!!!!!!!!!!! Utrolig pene frags, det skal du ha Vurdert å lage en skikkelig movie en gang? Det kunne blitt bra btw, hva heter den sangen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ikke akkurat fragmovie, men mekka et lite klipp nettopp: LINK!!!!!!!!!!!!!!!!! Utrolig pene frags, det skal du ha Vurdert å lage en skikkelig movie en gang? Det kunne blitt bra btw, hva heter den sangen? Takk Skal kanskje lage movie ja. Sangen: Jimmy Eat World - Pain Lenke til kommentar
munky Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Har gjort som awake, laga klipp!! pLz TrYkK heR!1 (sliter av en eller grunn med at wmp begynner å buffre om du åpner i mozilla, funker med Opera) Endret 5. juli 2005 av munky Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har gjort som awake, laga klipp!! pLz TrYkK heR!1 soet den og liksom, lag dere skikkelig film da bois så skal jeg downe den Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En kompis av meg som har laget gfx til denne previewen: Eyeballers: The Tribute #laster ned# Filmen er egentlig ikke så veldig mye å rope hurra for, men effektene er dog morsomme. ja Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hei gutta.. Jeg legger de til senere, orker ikke nå, for denna maskina jeg sitter på nå går SÅ TREIGT!!!! Møkka IBM med Celeron 2.4 GHz prosessor.. tenk at jeg spilte CS på denna før, med innebygde 64mb IntelExtreme bilde-vise-brikke... Gir opp.. Nettverkskortet i "grom" pc'en har gått til h*lvete nå.. Jaja, men som sagt, legger til filmene litt senere, når jeg har fixa pc'en min.. Hang in there Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 NJa, vanlige frags vil jeg kalle det.. Trodde alle hadde fått headshot-aim innen nå... Cs er jo relativt gammelt.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Er ikke alle som har spilt i 4-5 år da Slik som meg, spilt siden slutten av januar.. Suger enda EDIT: Hvordan funker den opplastninga på Filesfront? må man bruke FTP? Endret 4. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 awake: den første frag'en, der har du 4HP, og 75AP, men du blir truffet etter du skyter med AWP og før du skyter med deagle, men du mister ikkenoe HP eller AP Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 awake: den første frag'en, der har du 4HP, og 75AP, men du blir truffet etter du skyter med AWP og før du skyter med deagle, men du mister ikkenoe HP eller AP Hltv bugg, 4 hp er det han hadde igjen etter forrige runde vil jeg tro. Hadde det vært en skikkelig movie hadde jeg passa på at hp'en ble riktig men i et sånt klipp baqre er det ikke så nøye Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 awake: den første frag'en, der har du 4HP, og 75AP, men du blir truffet etter du skyter med AWP og før du skyter med deagle, men du mister ikkenoe HP eller AP Sikkert demobugs. Og filefront bruker man bare webrowsern til. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ok, men da må jeg teste ut det.. Men nå skal jeg fixe pc'en! snakkes gutta.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå